آمار بازدید
امروز:
108
ديروز:
1430
ماه:
43449
سال جاری:
867509
كل:
3875688
تاریخ : يکشنبه 6 خرداد 1403
کد 1437

تحقق 70 درصدی گازرسانی به صنایع تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: گازرسانی به صنایع تولیدی و صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در استان، تحقق70 درصدی دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی افزود: یک هزار و 431 واحد صنعتی و تولیدی در استان مشمول مصوبه شورای اقتصاد هستند که از این تعداد یک هزار و 7 مورد گازرسانی یا نزدیک رسانی گاز شده است.
وی ادامه داد: یکی از مهم ترین دستاوردهای گازرسانی به صنایع مشمول مصوبه شورای اقتصاد، صرفه جویی 62 میلیون لیتر در مصرف سوخت بوده است.
کمالی اظهار کرد: این شرکت به موازات اتمام گازرسانی شهری و روستایی که گام های نهایی را طی می کند، تأمین گاز بخش صنعتی را نیز در برنامه اجرایی داشته و در سال گذشته 82 هزار متر مکعب گاز تحویل بخش های صنعتی و تولیدی عمده شده است.
وی بخش های صنعتی و تولیدی را موتور محرکه اقتصاد استان دانست و تصریح کرد: جهش تولید با تأمین گاز به عنوان سوخت ارزان، پاک و در دسترس چند برابر شده و با مردمی سازی مصرف بهینه گاز و انتقال این انرژی به بخش های زیر ساختی علاوه بر حفظ هوای پاک، زمینه ارتقای شاخص های اقتصادی نیز فراهم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: سال گذشته در تأمین گاز بخش صنعتی بیش از تعهدات گازرسانی اقدام کرده و رشد 136 درصدی در این بخش داشته ایم.
 
نظرات شما
captcha refresh