آمار بازدید
امروز:
56
ديروز:
1430
ماه:
43397
سال جاری:
867457
كل:
3875636
تاریخ : سه شنبه 5 تير 1403
کد 1444

نهادینه سازی مصرف ایمن گاز عزم همگانی دستگاه های اجرایی را می طلبد

مدیرعامل شرکت گاز ضمن دیدار با مدیرکل جدید بحران استان آذربایجان شرقی گفت: نهادینه سازی مصرف ایمن گاز عزم همگانی دستگاه های اجرایی را می طلبد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،فرشی، مدیرکل بحران استان با صحه گذاشتن بر اهمیت ایمنی مشترکین گاز از عدم رعایت نکات ایمنی گفت: یا توجه به آمار بالای حوادث ناشی از سهل انگاری در بکارگیری گاز طبیعی و تبعات جبران ناپذیر آن در جامعه، نهادینه سازی فرهنگ مصرف ایمن گاز یکی از برنامه های اجرایی مدیریت بحران خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گاز با اشاره به افزایش حوادث ناشی از گاز در فصول سرد سال افزود: پیش از ورود به فصل سرما باید با تمهیدات لازم و به شیوه های مختلف از بروز حوادث ناگوار و بحرانی جلوگیری کنیم.
وی از ایجاد کارگروه استانی مقابله با حوادث گاز در استان خبر داد و اظهار کرد: با عزم و همراهی مدیریت بحران استان و مشارکت دستگاه های ذیربط در بحث ایمنی جامعه اعم از اورژانس، آتش نشانی، صدا و سیما، اداره استاندارد، مراجع حقوقی و قضایی و.... شاهد به حداقل رساندن حوادث ناشی از گاز باشیم.
نادر کمالی تصریح کرد: در سالی که گذشت به دلیل سهل انگاری در بکارگیری گاز طبیعی و با وقوع ۲۲۳ حادثه،۴۵ نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست داده و۶۴ نفر مصدوم داشته ایم.
لازم به ذکر است این دیدار و گفتگوی تبیینی با حضور مدیرعامل، رئیس روابط عمومی و رئیس امور بهداشت،ایمنی و محیط زیست شرکت گاز ، رئیس سازمان نظام مهندسی با مدیر کل بحران استان آذربایجان شرقی حول محور جلب مشارکت دستگاه های اجرایی در جهاد مقابله با حوادث ناشی از گاز در استان بوده است.
نظرات شما
captcha refresh