آمار بازدید
امروز:
56
ديروز:
1430
ماه:
43397
سال جاری:
867457
كل:
3875636
تاریخ : چهارشنبه 6 تير 1403
کد 1445

تقدیر شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی از عملکرد شرکت گاز

عملکرد شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در گازرسانی به شهرستان هریس، شایسته تقدیر از سوی رئیس شورای اسلامی این استان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در متن تقدیر دبیری، رئیس شورای اسلامی استان خطاب به کمالی، مدیرعامل شرکت گاز چنین آمده است:
پیرو درخواست جناب آقای جعفر عبدالصمدی عضو محترم و نماینده شهرستان هریس در شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی و همچنین نظر به عملکرد بسیار مطلوب و قابل تقدیر آن بزرگوار در برقراری تعاملات سازنده با مجموعه شورای اسلامی شهرستان هریس و همچنین دستاوردهای بسیار ارزشمند و قابل تقدیری که در پی جدیت و مدیریت حکیمانه حضرتعالی در مدت زمان حضورتان در رأس آن شرکت محترم نصیب اهالی و ملّت شریف سراسر استان و خاصه شهرستان هریس گردید، بر خویش فرض دانسته و مراتب سپاس خویش را اعلام می نماییم....
 این گزارش می افزاید: شهرستان هریس دارای  6 شهر و 96 روستا بوده که تمامی شهرهاو     روستای آن در قالب 20 هزار و 632  خانوار شهری و روستایی از نعمت الهی گاز بهره مند هستند.
لازم به ذکر است این شهرستان دارای 210 واحد صنعتی عمده و جزء تحت پوشش گاز طبیعی بوده و زیرساخت های لازم برای تأمین گاز متقاضیان بخش های صنعتی و تولیدی در این شهرستان فراهم شده است.
نظرات شما
captcha refresh