آمار بازدید
امروز:
56
ديروز:
1430
ماه:
43397
سال جاری:
867457
كل:
3875636
تاریخ : يکشنبه 10 تير 1403
کد 1447

در سه ماهه اول سال جاری رقم خورد:

اجرای 9 پروژه پژوهشی گاز با هزینه کرد بالغ بر 82 میلیارد ریال

9 پروژه پژوهشی در حوزه گازرسانی استان آذربایجان شرقی با صرف اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال در سه ماهه نخست سال جاری تعریف شده و در حال می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان با تأکید بر اهمیت پژوهش و تحقیق در ارتقای بهره وری و بهبود مدیریت فرآیندهای صنعت گاز گفت: کسب دانش فنی و بومی سازی ساخت تجهیزات، ارتقای فنون اجرایی، بهینه سازی فرآیندها و رفع معضلات عملیاتی، مهم ترین رویکرد پژوهشی در حوزه گازرسانی است.
نادر کمالی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری افزون بر پروژه های پژوهشی مهم و راهبردی، متناسب با نیازهای پژوهشی شرکت از 10 پایان نامه تحصیلات تکمیلی حوزه گاز حمایت شده است.
وی با اشاره به اجرای موفق پروژه های پژوهشی کاربردی شرکت در حوزه ساخت تجهیزات گازرسانی افزود: امسال طراحی و ساخت یک نمونه لاین مارکر صحرایی غیرفلزی نانوکامپوزیت بتنی و تدوین پیش­نویس استاندارد مشخصات فنی آن، طراحی و ساخت یک نمونه بدنه و قطعات داخلی رگولاتورTop Entry  سایز 6 اینچ کلاس 600  و تست میدانی موفق آن، از جمله دستاوردهای مهم پژوهشی در عرصه نوآوری و  کسب دانش فنی بوده است.
کمالی اظهار کرد: "ارزیابی آسیب­پذیری شبکه خطوط تغذیه و توزیع گاز و تاسیسات گازرسانی شهرستان تبریز در برابر مخاطرات طبیعی و تهیه الگوریتم قطع گاز" نیز به عنوان یکی از پروژه های مهم تحول استانی در حوزه مقاوم سازی و ارتقای ایمنی تاسیسات گازرسانی در زمان بحران، در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 2 مقاله علمی و پژوهشی این شرکت نیز در نشریات و کنفرانس های معتبر داخلی و بین المللی پذیرفته و چاپ شده است.
 
نظرات شما
captcha refresh