آمار بازدید
امروز:
930
ديروز:
1213
ماه:
59153
سال جاری:
873873
كل:
4120815
تاریخ : سه شنبه 19 تير 1403
کد 1453

پاسخگویی به 136 درخواست مردمی از طریق میز خدمت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

در سه ماهه نخست سال جاری، میزخدمت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی پاسخگوی 136 درخواست مردمی بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس روابط عمومی این شرکت با اشاره به استقرار سامانه مدیریت ارتباطات مشتری( CRM)، گفت: با استقرار این سامانه مکانیزه و مدیریت و تجمیع ارتباطات مردمی از کانال های مختلف، رسیدگی و تجزیه و تحلیل درخواست ها، زمینه شناخت نیازهای مشتریان و ارزش آفرینی برای شرکت از طریق ارتقای رضایت مردمی شده است.
وحید رضازاده آذری با اشاره به ارتباطات مردمی شرکت از طریق میز خدمت افزود: پاسخگویی از طریق میز خدمت شامل  68 مشاوره و راهنمایی حضوری و درخواست های ثبت و رهگیری شده از طریق CRM
  و سایر کانال های ارتباطی بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار ملاقات مردمی مدیرعامل اشاره و اظهار کرد: امسال  30 درخواست از طریق ملاقات مردمی مدیرعامل و 3 درخواست از طریق میز خدمت برگزارشده در محل نمازعبادی سیاسی جمعه، ثبت و پیگیری شده است.
رضازاده آذری پاسخگویی و روند شفاف رسیدگی به درخواست های مردمی را پایه و اساس سازمان های مشتری محور و زیربنای رضایت عمومی دانست و تصریح کرد: این شرکت با استقرار و حفظ دو استاندارد بین المللی ایزو 10002 و 10004 درحوزه رسیدگی به شکایات و رضایت سنجی، در ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان شرکت تلاش دارد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز تاکید کرد: علاوه بر سامانه های ارتباطی شرکت گاز استان، سامانه ملّی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات  WWW.IRAMFOIA.IR
  با اطلاع رسانی تمامی فرایندهای اجرایی در مجموعه صنتع گاز کشور و شفاف سازی مدارک و اسناد، آماده دریافت درخواست ها، پاسخگویی به شبهات و پیشنهادهای مردمی است.

نظرات شما
captcha refresh