آمار بازدید
امروز:
1068
ديروز:
1942
ماه:
50524
سال جاری:
878033
كل:
3943567
تاریخ : سه شنبه 9 مرداد 1403
کد 1461

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

85 درصد از ظرفیت گاز توزیعی استان، تحت نظارت کنتور هوشمند آلتراسونیک است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با نصب 43 كنتور آلتراسونيك در ایستگاه های گازرسانی استان، در حال حاضر 85 درصد از گاز توزیعی تحت نظارت و اندازه گیری دقیق این کنتورهای هوشمند قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی افزود: هم اکنون 3 میلیون و 350 هزار مترمکعب در ساعت گاز توزیعی از ایستگاه های CGS و CGS-TBS استان که معادل 85 درصد ظرفیت گاز توزیعی استان است، از طریق کنتور آلتراسونیک اندازه گیری و پایش می شود.
وی درخصوص قابلیت های کنتور آلتراسونیک اظهار کرد: كنتورهاي آلتراسونيك، سيستم هاي اندازه گيري با تكنولوژي بالا بوده و با توجه به ساختار و کارکرد بالای آن، مناسب ترين گزينه براي استفاده در سيستم هاي اندازه گيري ايستگاه هاي گاز  CGS و صنايع عمده هستند.
کمالی ادامه داد: کنتورهای آلتراسونیک در اندازه گیری دقت بالایی دارند و به این ترتیب میزان گاز مصرفی را با صحت و درستی بیشتری گزارش داده و صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان و هزینه تعمیر و نگهداری را نیز در پی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: این شرکت با استفاده از آخرین فناوری ها و همچنین نصب کنتورهای هوشمند آلتراسونیک در پی کاهش خطای اندازه گیری است.
 
نظرات شما
captcha refresh