آمار بازدید
امروز:
1068
ديروز:
1942
ماه:
50524
سال جاری:
878033
كل:
3943567
تاریخ : يکشنبه 21 مرداد 1403
کد 1466

ارزیابی اساتید حوزه حقوق و مقررات صنعت گاز کشور به میزبانی آذربایجان شرقی

مرکز آموزش شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به منظور ارتقای اثر بخشی برنامه های آموزشی از طریق افزایش توانمندی مدرسین، میزبان دوره ارزيابي اساتيد شركت هاي گاز استاني در حوزه مسائل حقوقي و مقررات مشتركين گاز از13 الي 15 مرداد ماه بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس آموزش این شرکت گفت: آموزش و ارزیابی افراد صاحب نظر و اندیشمند در ابعاد حقوقی زمینه حل و فصل و مدیریت منافع عمومی و انطباق با الزامات قانونی و استانداردهای اجرایی را فراهم می سازد.
وحید صادقی ادامه داد: در همین راستا با لحاظ اهمیّت حوزه حقوقی و مقررات، استاتید شرکت های گاز استانی در دو بخش مهارت در تدریس و تسلط بر محتوای تخصصی دوره آموزشی مورد محک قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: ارتقای كيفيت آموزش از طريق تربیت و توانمند سازي مدرسين دوره هاي آموزشي یکی از راه کارهای اصولی و منطقی در ارتقای دانش محوری و نیل به بهره وری سازمانی است.
رئیس آموزش شرکت گاز با اشاره به رویکرهای ویژه در مبحث ارزیابی مدرسین تصریح کرد: باز طراحي شناسنامه دوره ها،شناسايي خبرگان در حوزه آموزشی مربوطه، تشكيل بانك مدرسان كيفي، تشكيل بانك سوالات و پاسخ ها و تدوين منابع آموزشي بروز و معتبر، استفاده از خبرگان شناسايي شده در فرآيند هاي آموزشي نظير ارزيابي ها، تهيه منابع آموزشي، تدوين استاندارد آموزشي، طراحي و اجراي دوره هاي ويژه مصاحبه گران استخدامي و ... از اقدامات شاخص شرکت در حوزه ارزیابی مدرسین است.
 
نظرات شما
captcha refresh