آمار بازدید
امروز:
34
ديروز:
1455
ماه:
45041
سال جاری:
860099
كل:
4016931
تاریخ : دوشنبه 19 شهريور 1403
کد 1480

رئیس امور ایثارگران شرکت ملّی گاز ایران:

مطالبات و مشکلات ایثارگران را به‌ جد پیگیری می‌کنیم

رئیس امور ایثارگران شرکت ملّی گاز ایران در نشست صمیمی با ایثارگران شاغل در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: مطالبات و مشکلات ایثارگران را به‌ جد پیگیری می‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، محمد تقی طاهری در این نشست صمیمی گفت: هدف از این جلسات حضوری، گفتمان صمیمی، بررسی مشکلات و چالش های اجرایی و پیگیری امور ایثارگران شاغل است.
وی ضمن ارج نهادن به تلاش و جدیت ایثارگران در امور اجرایی و  ارتقای شاخص های خدمت رسانی به مردم افزود: تكريم خانواده شهدا و ايثارگران اولویتی مهم برای امور ایثارگران صنعت گاز کشور در ارج نهادن به رشادت‌ها و شجاعت دلیر مردانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین جان در طبق اخلاص گذاشته و  به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمده اند.
طاهری با اشاره به سجایای اخلاقی و شخصیت برجسته سردار سلیمانی اظهار کرد: امروز تکریم و بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی به عنوان شخصیتی والا که هویت ملّی ایرانی و اسلامی ما را به هم پیوند داده، وظیفه ای مهم بر دوش ایثارگران شاغل است.
لازم به ذکر است این نشست صمیمی با خاطره گویی از مجاهدت ها، سختی ها و جانفشانی های  دوران 8 سال جنگ تحمیلی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین بررسی و پاسخگویی به مطالبات درخواستی ایثارگران شرکت گاز استان آذربایجان شرقی همراه بوده است. 
 
نظرات شما
captcha refresh