آمار بازدید
امروز:
34
ديروز:
1455
ماه:
45041
سال جاری:
860099
كل:
4016931
تاریخ : دوشنبه 19 شهريور 1403
کد 1481

رئیس امور اندازه‌گیری شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد:

تجهیز 326 ایستگاه گاز به سامانه مانیتورینگ و پایش لحظه‌ای

هدف‌گذاری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، پایش لحظه‌ای و تجهیز سامانه مانیتورینگ برای تمامی ایستگاه‌های گاز با ظرفیت بالای 2 هزار و 500 مترمکعب بر ساعت بوده که از 472 ایستگاه مشمول، تاکنون 326 مورد به این سامانه پایش متصل شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس امور اندازه‌گیری این شرکت در این خصوص گفت: سامانه مانیتورینگ و پایش لحظه‌ای مصارف گاز در 326 ايستگاه شامل كليه ايستگاه‌هاي منشعب از خطوط لوله سراسري، ايستگاه مولدهاي مقياس كوچك، جايگاه‌هاي عرضه CNG و ايستگاه‌هاي صنعتي عمده نصب شده است.
کاظم طلوعی افزود: از مزایای این سامانه می‌توان به کنترل میزان گاز ورودی استان و پایش شرایط ایستگاه‌ها CGS بخصوص در فصل سرد سال و نیز کنترل وضعیت و صحت عملکرد ایستگاه‌های CNG اشاره کرد.
وی ادامه داد: جایگاه‌های CNG موجود در کلیه شهرستان‌های استان و با استفاده از تجهیزات مانیتورینگ آنلاین، تحت کنترل و نظارت قرار گرفته‌اند که این موضوع می‌تواند نقش مهمی در رصد مقدار گاز ورودی و مصارف این جایگاه‌های سوخت داشته باشد.
رئیس امور اندازه‌گیری شرکت گاز تصریح کرد: سیستم مانیتورینگ مجهز به سامانه اعلام هشدار در خصوص پارامترهای حیاتی ایستگاه‌های گازرسانی شامل فشار، دما، حجم گاز عبوري و وضعيت دستگاه‌هاي ايمني و ... است که هم بصورت ثبت آنلاین و هم بصورت پیام کوتاه برای مسئولین مرتبط ارسال می‌شود.
 
نظرات شما
captcha refresh