آمار بازدید
امروز:
34
ديروز:
1455
ماه:
45041
سال جاری:
860099
كل:
4016931
تاریخ : دوشنبه 26 شهريور 1403
کد 1486

عملکرد شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در پاسداشت اربعین حسینی شایسته تقدیر شد

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز مشترکاً طی پیامی، تلاش ها و اقدامات شرکت گاز استان در پاسداشت عظیم اربعین حسینی را فراموش نشدنی تلقی کرده و از زحمات دست اندرکاران این شرکت تقدیر کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذر بایجان شرقی، در متن این لوح که مشترکاً از سوی تراب محمدی و احمد مطهری اصل ارسال شده، خطاب به نادر کمالی چنین آمده است:
اقدامات شما عزیزان در پاسداشت عظیم اربعین حسینی سال 1403 همراه با دست اندرکاران و موکب داران عراقی فراموش نشدنی است. بدین وسیله از تلاش های مجدانه و زحمات صادقانه، روسا و سایر اعضای کمیته های تخصصی ستاد اربعین استان، مدیران دستگاه های اجرایی، سازمان های نظامی، انتظامی و امنیتی، مدیران مواکب، خیرین، خادمین و کلیه زحمت کشان و دست اندرکاران این دستگاه عظیم معنوی در برگزاری باشکوه تر مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه الاسلام) تقدیر و قدردانی می نماید.....
لازم به ذکر است شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با برگزاری موکب شهید تندگویان به مدت 14 روز در  مرز تمرچین، خدمتگزار  زائرین سید و سالار شهیدان با پخت و توزیع روزانه  غذا، آب و چای و همراهی در ویژه برنامه های استانی همزمان با اربعین حسینی بوده است.

نظرات شما
captcha refresh