آمار بازدید
امروز:
203
ديروز:
1455
ماه:
45210
سال جاری:
860268
كل:
4017100
تاریخ : يکشنبه 1 مهر 1403
کد 1488

طرح همیار گاز استان آذربایجان شرقی آغاز شد

جشنواره سراسری همیار گاز با اولین روز بازگشایی مدارس در استان آذربایجان شرقی کلید خورد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، جانشین و مشاور مدیرعامل این شرکت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این طرح با هدف آموزش مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و به‌منظور ترویج فرهنگ استفاده صحیح از این نعمت الهی در مدارس استان آغاز شده تا دانش‌آموزان با مضامین و مفاهیم مرتبط با حوزه ایمنی و مصرف بهینه گاز بیشتر آشنا شوند.
سیدامیر رضوی با اشاره به تحت پوشش قراردادن بیش از یک میلیون و 800 هزار مشترک گاز در کل استان، افزود: گاز طبیعی از طریق شبکه های گازرسانی متصل به خطوط انتقال در سراسر کشور عزیزمان توسعه یافته و استان آذربایجان شرقی از مرکز تولید گاز حدود یک هزار و 800 کیلومتر فاصله دارد ، لذا درمصرف گاز باید تمام مشترکین درسراسر کشوردقت و صرفه جویی کرده و درست مصرف کنند تا شرکت ملی گاز در رساندن گاز به دورترین نقاط کشور با مشکل افت فشارروبرو نشود .
وی رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی را الزامی دانست و اظهار کرد: بخاری ها نسبت به پکیج نیاز به دقت بیشتری داشته و ضرورت دارد قبل از بکارگیری وسایل گازسوز در زمستان از عملکرد آن اطمینان حاصل کرد.
رضوی ادامه داد: بازبینی دودکش و بررسی اتصالات وسایل گازسوز و داغ بودن دودکش در زمان استفاده از مهم ترین نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی است.
وی دانش آموزان را مهمترین همیاران شرکت گاز در نهادینه سازی فرهنگ صحیح مصرف گاز طبیعی دانست و اظهار کرد: دانش آموزان، وارثان آینده این مرز و بوم بوده و ضرورت دارد با اهمیت گاز طبیعی برای توسعه و رفاه و پیشرفت بیشتر آشنا شوند.
جانشین و مشاور مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: این جشنواره سراسری از طریق لینک مندرج در پوسترهای تدوینی با بارگذاری در سایت شرکت گاز استان به آدرس nigc-eazar.ir قابل دسترسی خواهد بود.
لازم به ذکر است جشنواره همیار گاز به صورت نمادین در دبیرستان مردانی آذر آغاز شده و با برنامه های متنوعی شامل حضور تن پوش آقای ایمنی، اطلاع رسانی اهمیت مصرف بهینه و ایمن از گاز، برگزاری مراسم و توزیع اقلام آموزشی و تبلیغاتی همراه بوده است.
این طرح تداوم خواهد داشت...
نظرات شما
captcha refresh