آمار بازدید
امروز:
203
ديروز:
1455
ماه:
45210
سال جاری:
860268
كل:
4017100
تاریخ : چهارشنبه 4 مهر 1403
کد 1491

پیام مهم مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مراسم معارفه:

ضرورت هم افزایی دستگاه های اجرایی در مدیریت مصرف گاز

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر گازرسانی، معاونت عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استانی و مسئولین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ،رحمانی در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب علی الخصوص شهدای خدمت که برای خدمت رسانی صادقانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند، گفت: در بخش تولید و توزیع گاز که وظیفه مجموعه صنعت گاز کشور است از تمام توان و تخصص اجرایی بهره گرفته شده و با روزانه بالغ بر ۸۴۰ میلیون مترمکعب، بالاترین سطح گاز تولیدی را داریم ولی در حوزه مصرف ضرورت دارد تمامی دستگاه های اجرایی با هم افزایی بر اهمیت نهادینه سازی مصرف بهینه انرژی تلاش کرده و از هدررفت سرمایه های ملی در تمامی سطوح کار انجام دهیم.
 مدیر گازرسانی در هشداری جدی بر ناترازی گاز اشاره و افزود: مصرف بی‌رویه گاز، کشور را با مشکل تامین انرژی و گرمایش مردم همراه می سازد.
وی ضمن تشکر از زحمات کمالی، مدیرعامل پیشین و آرزوی توفیق فیروز خدایی، سرپرست جدید شرکت گاز استان اظهار کرد: نهادینه سازی مصرف بهینه گاز از طریق تمام ظرفیت های محلی و استانی و با همکاری مدیریت کربن، با اقدامات تعریف شده نظیر بهینه سازی موتورخانه ها و تعویض بخاری های فرسوده با بخاری های با راندمان بالا، سرفصل های مهم قابل پیگیری در استان خواهد بود.
در این آیین نادر کمالی مدیرعامل پیشین شرکت گاز که به افتخار بازنشستگی نائل شده، ضمن تشکر از زحمات همکاران خود در طول مدت تصدی این مسئولیت، به اهم دستاوردهای شرکت گاز استان در دوره مدیریت خود اشاره و برای فیروز خدایی، دوست و همکار پیشین خود در کسوت سرپرست جدید شرکت گاز آرزوی موفقیت کرد.
فیروز خدایی نیز در سخنانی ضمن تشکر از اعتماد مسئولین، بر اهمیت مصرف بهینه گاز در استان و لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای گذر از فصل سرد سال تأکید و تصریح کرد: راهبرد شرکت گاز استان بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و ارج نهادن به نیروی انسانی در تحقق مأموریت های سازمانی و نیل به اهداف پیش بینی شده خواهد بود.
نظرات شما
captcha refresh