آمار بازدید
امروز:
865
ديروز:
1616
ماه:
48886
سال جاری:
858636
كل:
4048984
تاریخ : چهارشنبه 25 مهر 1403
کد 1508

ثبت 12 هزار و 70 فقره پروانه های کار صادره در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

در شش ماهه اول سال جاری با جاری سازی فرهنگ ایمنی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، 12 هزار و 70 فقره پروانه کار عملیاتی در این شرکت ثبت شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس امور ایمنی، بهداشت و پدافند غیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در حفظ ایمنی کارکنان علی الخصوص نیروهای امدادی و عملیاتی شرکت گاز استان، ایجاد و تقویت فرهنگ ایمنی در تمامی سطوح شرکت است.
سید نوح نبی افزود: با اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، و ترویج ایمنی در تمامی مراحل کاری، کارکنان به این باور رسیده‌اند که ایمنی نه تنها یک وظیفه، بلکه یک ارزش است.
وی با اشاره به تعهد شرکت گاز به رعایت استانداردهای ایمنی و حفظ سلامت کارکنان اظهار کرد:  تلاش شده با بهبود مستمر عملکرد شرکت در حوزه ایمنی و رفع ریسک های سازمانی علی الخصوص ریسک های پرخطر ، در ارتقای  ایمنی سرمایه انسانی سازمان اقدام شود.
نبی با اشاره به اهم اقدامات اجرایی در حوزه ایمنی سرمایه انسانی در سال جاری تصریح کرد: برگزاری مسابقه دومیدانی به مناسبت روز ایمنی، ارسال پیام های ایمنی، بررسی مدون و بازدیدهای مستمر از عملکرد اجرایی نیروهای عملیاتی علی الخصوص در ایستگاه های گازرسانی و...  از اهم اقدامات اجرایی بوده است.
 رئیس امور ایمنی، بهداشت و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان درخصوص برنامه های پیش بینی شده برای سال جاری خاطرنشان کرد: با برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با مجموعه مقررات جدید پروانه های کار و نظارت های بیش از پیش، نسبت به ارتقاء فرهنگ ایمنی و عدم انجام فعالیت های عملیاتی بدون پروانه کار اقدام خواهد شد.
 
نظرات شما
captcha refresh