آمار بازدید
امروز:
88
ديروز:
1319
ماه:
47354
سال جاری:
858269
كل:
4051315
تاریخ : پنجشنبه 26 مهر 1403
کد 1513

در اردوی راهیان پیشرفت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مطرح شد:

دانش آموزان سفیران مدیریت انرژی در خانواده ها هستند

سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در اردوی راهیان پیشرفت که با هدف آشنایی فرزندان با نحوه انتقال و توزیع گاز برگزار شد، دانش آموزان را سفیران مدیریت انرژی در خانواده ها معرفی کرد و بر لزوم همیاری، همیاران کوچک شرکت گاز در مصرف بهینه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، اردوی راهیان پیشرفت این شرکت با همکاری منطقه ۸ عملیات انتقال گاز و با حضور ۴۷ نفر از فرزندان کارکنان با بازدید از سایت ایستگاه تقلیل فشار گاز شهر تبریز و تقویت فشار منطقه ۸ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
فیروز خدایی در این اردو بر اهمیت نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه از گاز طبیعی در بین فرزندان افزود: گاز طبیعی انرژی نسل آینده این مرزوبوم بوده و دانش آموزان باید با اهمیت حفظ این نعمت الهی تجدیدناپذیر و نقش مهم آن در اجتماع و اقتصاد و محیط زیست آشنا شوند.
وی اظهار کرد:در شرایط کنونی که کشور با ناترازی تولید به عنوان معضل ملی، مواجه است هر کدام از دانش آموزان می‌توانند به سفیر مصرف بهینه نقش قابل‌ ملاحظه‌ای در ترویج فرهنگ صرفه جویی مصرف گاز و نهادینه سازی مصرف بهینه انرژی در خانواده‌های خود ایفا کنند.
سرپرست شرکت گاز استان تصریح کرد: اولویت جامعه امروز لزوم اطلاع رسانی چالشی ملی به نام مصرف بی رویه بوده که تبعات این موضوع در تمامی بخش های زندگی تاثیرگذار بوده و ضرورت دارد مصرف بهینه به عنوان التزام خانواده ها ترویج داده شود.
نظرات شما
captcha refresh