آمار بازدید
امروز:
51
ديروز:
1029
ماه:
47153
سال جاری:
860728
كل:
4064050
تاریخ : سه شنبه 1 آبان 1403
کد 1518

در اولین سفر کاری سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بیان شد:

آمادگی کارکنان و حفظ تأسیسات گازرسانی کلید خدمت رسانی مستمر در زمستان

سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در اولین سفر کاری خود ضمن دیدار صمیمی با کارکنان ادارات گاز شهرستان‌های ملکان، بناب و آذرشهر، بر اهمیت نقش نیروی انسانی در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین تأکید کرد و گفت: آمادگی کارکنان و حفظ تأسیسات گازرسانی کلید خدمت رسانی مستمر در زمستان است.
گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، فیروز خدایی در این دیدارها ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان، بر ضرورت حفظ و نگهداری از تاسیسات گازرسانی به عنوان سرمایه‌های ملی اشاره و افزود: نرم افزار پیشرفته و بروز ipcmms یکی از مهم ترین برنامه های اجرایی در حوزه تعمیرات و نگهداری بوده که ضرورت دارد با دقت و اولویت در راستای حفظ تاسیسات گازرسانی مد نظر قرار گیرد.
وی همچنین بر لزوم تکریم ارباب‌ رجوع و ارائه خدمات صادقانه به مردم تأکید و اظهار کرد: رضایت‌مندی مشترکین، مهم‌ترین هدف ماست و باید با ارائه خدمات با کیفیت برای خدمت رسانی صادقانه تلاش کنیم.
خدایی در ادامه سخنان خود به موضوع ناترازی گاز اشاره و تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، نیازمند همدلی و تلاش مضاعف همه همکاران هستیم تا بتوانیم زمستان سرد را با جریان توام گاز سپری کنیم.
در این دیدارها، کارکنان ادارات گاز شهرستان‌ های ملکان، بناب و آذرشهر نیز به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات و چالش های اجرایی خود پرداختند.
در پایان این دیدارها، خدایی ضمن قدردانی مجدد از زحمات کارکنان و اشاره بر اینکه نیل به اهداف سازمانی حاصل تلاش جمعی کارکنان فارغ از نوع استخدام و امور محوله بوده به بررسی روند اجرای پروژه های شهرستانی پرداخت و بر ضرورت حفظ ایمنی کارکنان در هنگام انجام وظایف تاکید کرد.
نظرات شما
captcha refresh