آمار بازدید
امروز:
958
ديروز:
1919
ماه:
48870
سال جاری:
862542
كل:
4068527
تاریخ : يکشنبه 6 آبان 1403
کد 1522

کاهش 50 درصدی فوتی های حوادث گاز در استان آذربایجان شرقی

در 6 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، آمار حوادث ناشی از گازگرفتگی و فوت در استان آذربایجان شرقی کاهش 50 درصدی داشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست شرکت با اعلام این خبر گفت: در 6 ماهه نخست سال گذشته با وقوع حوادث ناگوار ناشی از گاز 22 نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست داده اند که این آمار در سال جاری به 11 تن رسیده است.
سید نوح نبی کماکان آمار حوادث و فوتی ناشی از سهل انگاری در استفاده از گاز طبیعی را بالا دانست و افزود: متأسفانه حوادث بوقوع پیوسته به دلیل کوچکترین نکات ایمنی بوده که مشترکین علی رغم آگاهی، با عدم رعایت موضوع، جان خود و خانواده خود را به خطر انداخته اند.
وی با اشاره به تشریح آمار حوادث گاز در استان اظهار کرد: بیشترین حوادث گاز استان مربوط به شهرستان مراغه و منطقه 4 کلانشهر تبریز بوده و مهم ترین عامل بروز حادثه در سال جاری نشت گاز از شیلنگ به دلیل فرسودگی و عدم بکارگیری بست بوده است.
رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست تصریح کرد: مصرف بهینه توأم با رعایت نکات ایمنی گاز طبیعی، تضمینی برای حفظ آرامش و جان هم استانی های محترم در زمستان سرد سال است.
 
نظرات شما
captcha refresh