آمار بازدید
امروز:
807
ديروز:
1430
ماه:
44148
سال جاری:
868208
كل:
3876387
تاریخ : سه شنبه 7 اسفند 1397
کد 179

کتابچه قاتل نامرئی با موضوع مصرف ایمن از گاز طبیعی رونمایی شد

کتابچه قاتل نامرئی با موضوع مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی رونمایی شد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در حاشیه نشست صمیمی ، مدیرعامل و هیئت رئیسه شرکت گاز استان با حضور مهندس یوسفی پور، رئیس امور HSE شرکت ملی گاز ایران، کتابچه قاتل نامرئی با موضوع مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی رونمایی شد.
رئیس روابط عمومی این شرکت خصوص این اقدام مهم فرهنگی گفت: این کتابچه مروری بر حوادث واقعی گاز طبیعی در استان آذربایجان شرقی که از طریق مصاحبه با خانواده متوفیان و حادثه دیدگان گردآوری گردیده، است.
محمد علی فتح اله زاده با اشاره به ضرورت عبرت آموزی از داستان های واقعی و رعایت موارد ایمنی تصریح کرد: متأسفانه کماکان بی احتیاطی حادثه بر انگیز بوده و هر ساله قاتل نامرئی جان چند هم استانی را به کام مرگ می کشد.
وی ادامه داد: در این کتابچه ضمن ارائه داستان حادثه دیدگان، علل بروز حوادث بررسی و توصیه های کارشناسی شرکت گاز نیز در این خصوص ارائه گردیده است.
مهندس فتح اله زاده به برنامه های جامع شرکت گاز استان در حوزه انتشارات و فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی اشاره و اظهار داشت: این شرکت از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی خود در راستای انتقال مفاهیم ایمنی و تنویر افکار عمومی بهره خواهد برد تا ان شاالله هیچ مشترکی در اثر بی احتیاطی شاهد خسارت جانی یا مالی نباشد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های آموزشی در سطح مدارس استان با همکاری آموزش و پرورش استان و تفاهم نامه همکاری با صدا و سیما جهت تدوین 44 برنامه رادیویی با عنوان یانار اوجاق، 22 برنامه سیمایی با عنوان یاشاییش شعله سی با مرکز صدا و سیمای استان، برگزاری ایستگاه های مشاوره ایمنی در 85 نقطه استان، و... از جمله برنامه های شرکت در فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی می باشد.
 
 
نظرات شما
captcha refresh