رئیس بهره برداری گاز مرکز استان، گفت: سال گذشته، بیش از 24 هزار و 750 خدمت امدادی به مشترکین گاز شهرستان تبریز ارائه گردیده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، خسرو آریان پور با اعلام این خبر گفت: بر اساس آمار سامانه مکانیزه امداد گاز تبریز، امدادگران این شرکت با 24 هزار و 750 خدمت امدادی، در کمترین زمان ممکن پاسخگوی متقاضیان بوده اند.
وی مکانیزه سازی امداد گاز را یکی از برجسته ترین اقدامات شرکت در راستای کاهش زمان ارائه خدمات به مشترکین دانست و افزود: این سامانه مکانیزه قابلیت رویت مکانی و مونیتورینگ ایستگاه های گازرسانی و اقدام بموقع در شرایط بحران را دارا می باشد.
مهندس آریان پور با اشاره به آمار این سامانه مکانیزه تشریح کرد: بیشترین آمار رسیدگی به درخواست های واصله مربوط به نشت گاز، افت فشار گاز، بررسی کنتور و بررسی تأسیسات بوده است.
رئیس بهره برداری گاز مرکز استان با اشاره به رویکرد ویژه سامانه 194 اعلام کرد: مشترکین محترم در صورت تماس با 194می توانند از زمان و علت قطع گاز منطقه مربوطه اطلاع یابند.