در راستای تسهیل خدمات ارائه شده به مردم و ارتقای رضایتمندی مشتریان شرکت، رشد شتابان حوزه نرم افزاری در حال تداوم می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت با اعلام این خبر گفت: علاوه بر بروز رسانی مدون و حفظ و نگهداری سرورها و پشتیبانی الکترونیکی ، در سال 96 ،تعداد 9سیستم مکانیزه در حوزه تسریع در خدمات مشترکین و 4 برنامه کاربردی جهت بکارگیری و اخذ عملکرد درون سازمانی تدوین گردیده است.
حمزه تیمورزاده با اشاره به در دست اجرا بودن چندین سامانه نرم افزاری جدید،خاطرنشان کرد: استقرار سامانه امداد مکانیزه علاوه بر شهرستان تبریز در 6 شهرستان جدید استان، سامانه ارتباطی 194 (درخواست های امدادی و حوادث و اتفاقات) ، 2194 (دریافت اطلاعات قبوض و پرداخت) 3194 (ارتباط با روابط عمومی و رسیدگی به شکایات مردمی)،سامانه مکانیزه نصب انشعابات ، سامانه نرم افزاری دفاتر پیشخوان،استقرار برنامه IPCMMS ( برنامه جامع نگهداری و تعمیرات شبکه های گازرسانی در استان)،راه اندازی سامانه صدور قبض آنلاین مشترکین، بخشی از برنامه های کاربردی تدوین شده صرفاً در حوزه تسریع خدمات به مشترکین گاز استان می باشد.