آمار بازدید
امروز:
56
ديروز:
4446
ماه:
45067
سال جاری:
869794
كل:
3907519
تاریخ : شنبه 15 تير 1398
کد 251

مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگی وزارت نفت بیان نمود:

ارزش های اخلاقی زیربنای فرهنگ سازمانی است

مشاورز وزیر و دبیر شورای فرهنگی وزارت نفت در جلسه شورای فرهنگی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: ارزش های اخلاقی زیربنای فرهنگ سازمانی است .
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، دکتر احمد مجیدی ، مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگی وزارت نفت، در این جلسه که با حضور رابط منطقه ای ائمه جماعات صنعت نفت استان، مدیرعامل و اعضای شورای فرهنگی شرکت گاز استان برگزار گردید، افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی بوده و ارتقای جایگاه فرهنگ اصیل اسلامی و دینی با محوریت اخلاق سازمانی ضرورتی مهم برای مجموعه وزارت نفت می باشد.
وی به اهمیت همسویی اقدامات فرهنگی با نیازها و چالش های روز تاکید و اعلام نمود: اقدامات فرهنگی زمانی مثمر ثمر خواهد بود که منجر به تقویت باورها و اعتقادات درونی و دینی گردیده و به عبارتی انسان ساز باشد.
دکتر مجیدی ارتباطات موثر را اساس ارزش های اخلاقی توصیف کرد و تصریح نمود: توجه ویژه به حالات روحی کارکنان، ارتباط موثر کلامی، زبان نرم و سعه صدر در انتقال مفاهیم فرهنگی سیستمی مبتنی بر اخلاق ایجاد نموده و نشاط و شور خدمت صادقانه به مردم را جایگزین سستی و رخوت سازمانی خواهد نمود.
سیدرضا رهنمای توحیدی، مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اجرایی شرکت در حوزه های اجرایی و فرهنگی تصریح کرد: این شرکت بیش از 2400 پرسنل شاغل در بخش های رسمی، قرارداد مستقیم، پیمانکاری و حجمی داشته و تک تک این کارکنان در حوزه های اجرایی مربوطه مهمترین نقش را در ارائه خدمات به مردم دارند، لذا توجه ویژه به کارکنان زمینه ساز بهبود کمی و کیفی خدمت رسانی به هم استانی های محترم خواهد بود.
 
 
نظرات شما
captcha refresh