بر اساس آمار منتشره از سوی امور حقوقی مجلس و نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور ، شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از لحاظ میزان رضایت مندی مردمی در رده سوم بین سایر شرکت های گاز استانی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،مدیرعامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت: در طرح افکار سنجی و سنجش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح ملی و استانی که توسط سازمان اداری و استخدامی کشور با همکاری مرکز آمار ایران اجرا شد، استان آذربایجان شرقی رده سوم را به خود اختصاص داده است.
سیدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به اینکه مقبولیت مردمی، مسؤولیت این شرکت در ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی را دوچندان می نماید، افزود: ارزش و کیفیت فرایندهای اجرایی در سازمان های خدماتی با درصد رضایتمندی مردمی قابل سنجش بوده و تلاش کارکنان سازمان زمانی به ثمر خواهد رسیدکه این درصد رضایت بصورت مداوم در حال ارتقا باشد.
وی با تاکید بر اینکه شرکت گاز استان در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم از تمام توان خود بهره جسته ، به گوشه ای از اقدامات شاخص در دو سال اخیر اشاره و تصریح کرد: تلاش در استقرار تعالی سازمانی که هدف نهایی آن بر نتایج رضایت مشتری تدوین گردیده و کسب گواهینامه 4 ستاره تعهد به تعالی شرکت ملّی گاز ایران، استقرار دولت الکترونیک و مکانیزه سازی غالب فرآیندهای اجرایی و خدمات شرکت از طریق دفاتر پیشخوان و سایر فرآیندهای نرم افزاری در راستای کاهش زمان رسیدگی به درخواست ها و ارتقای کیفیت خدمات، دستیابی به تمامی تعهدات گازرسانی بر اساس سند چشم انداز شرکت ملی گاز علیرغم تحریم های خصمانه غرب، جلوگیری از رکود در اجرای طرح های عظیم گازرسانی در استان، تأمین گاز متقاضیان بخش های صنعتی و نیروگاه ها، رفع تنگناها برای جلوگیری از افت فشار و یا قطع گاز در سردترین مناطق استان در زمان پیک مصرف گاز، خدمات پس از فروش و اجرای تعهدات شرکت در قبال مسئولیت های اجتماعی و توجه ویژه به جفظ محیط زیست، بخشی از مهمترین اقداماتی است که خوشبختانه منجر به مقبولیت در جمع مردم فهیم استان گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و گشاده رویی و حفظ سعه صدر در ارتباط با مردم با مدنظر قرار دادن مشکلات معیشتی و اقتصادی روز، مهمترین اصل اجرایی کارکنان شرکت گاز استان تعیین گردیده است.