آمار بازدید
امروز:
1359
ديروز:
1430
ماه:
44700
سال جاری:
868760
كل:
3876939
تاریخ : يکشنبه 19 آبان 1398
کد 321

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

گاز مناطق زلزله دیده دایر است

پس از وقوع زلزله‌ای به بزرگی 5.9 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) و بر اساس اقدامات اولیه گروه های امدادی و واکنش سریع، جریان گاز مناطق زلزله دیده دایر گردیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،مدیرعامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت: این زلزله با بزرگی 5.9 ریشتر در بامداد روز جمعه 98/8/17، در بخش کندوان شهر ترک به وقوع پیوسته و در شهرهای همجوار سراب، هشترود، چاراویماق و بستان اباد نیز خساراتی در پی داشته است.

سید رضا رهنمای توحیدی ادامه داد: با وقوع این زلزله بر اساس چارت مدیریت بحران در شرکت گاز استان، اکیپ های امدادی و عملیاتی مسؤول ، بلافاصله در محل مربوطه حضور یافته و به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از نشت گاز و انفجار، جریان گاز اصلی شهرستان را قطع نمودند.

وی افزود: پس از بررسی های اولیه و نشت یابی تاسیسات گازرسانی ، ظرف 24 ساعت اولیه پس از زلزله، جریان گاز مناطق حادثه دیده مجدداً دایر گردیده است.

توحیدی اظهار داشت: بیشترین خسارت   زلزله به تأسیسات گاز مربوط به شهرستان میانه و روستای ورنکش می باشد.

وی با اشاره به وضعیت آماده باش در شرکت گاز استان،  تصریح کرد: نیروهای عملیاتی این شرکت هم اکنون در حال ارزیابی و بررسی وضعیت موجود ، میزان آسیب دیدگی احتمالی، میزان خسارت وارده و اقدامات اجرایی در حوزه مدیریت بحران می باشند.

نظرات شما
captcha refresh