آمار بازدید
امروز:
1634
ديروز:
1430
ماه:
44975
سال جاری:
869035
كل:
3877214
تاریخ : شنبه 10 اسفند 1398
کد 411

کانون ارزیابی و توسعه مدیران، ابزاری توانمند در بهینه سازی و ارتقای شایستگی سازمانی است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: کانون ارزیابی و توسعه مدیران، ابزاری توانمند در بهینه سازی و ارتقای شایستگی سازمانی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی با اعلام این مطلب توضیح داد: كانون يا مركز ارزيابي، يك فرآیند ارزيابي است که به وسیله آن، تيم ارزيابان با استفاده از تمرينات و آزمون هاي متنوع، شايستگي هاي افراد به منظور ارتقاء و توسعه شايستگي های سازمانی را سنجش می نمایند.
وی با اشاره به عملکرد کانون ارزیابی شرکت گاز استان افزود: مرکز ارزیابی و توسعه مدیریت شرکت گاز استان با هدف تعمیم ارزیابی ها به سایر رده های مدیریتی سازمان با تحت پوشش قرار دادن شرکت های گاز آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، کرمانشاه، کردستان، ایلام و شرکت پالایش گاز ایلام از تیرماه سال جاری، کار خود را آغاز نموده که تا کنون با برگزاری 24 دوره ارزیابی، عمکرد 237 نفر از کارکنان عضو در کانون را پایش نموده است.
توحیدی در تشریح مهم ترین کاربردهای کانون ارزیابی در سازمان ها تصریح کرد: بکارگیری افراد مناسب و شایسته، استعدادیابی و طراحی مسیر شغلی، ارزیابی توانمندی مدیریتی افراد برای ارتقاء به سمت های بالاتر، تعیین و تشخیص نیازهای افراد برای پرورش و توسعه شایستگی ها، جانشین پروری، جابجایی افقی یا عمودی افراد در سازمان از مهم ترین کاربردهای این کانون در سازمان ها است.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان به بسترسازی های لازم برای ارتقای هر چه بیشتر کانون ارزیابی اشاره و خاطر نشان کرد: تخصیص فضای اداری و تجهیز امکانات بر اساس استانداردهای مربوطه، بکارگیری مشاورین اجرایی و برگزاری جلسات مدون بین استانی و بکارگیری پیشنهادات مطلوب  در راستای بهبود عملکرد کانون، از اقدامات مهم شرکت گاز استان در این حوزه می باشد.
نظرات شما
captcha refresh