آمار بازدید
امروز:
1634
ديروز:
1430
ماه:
44975
سال جاری:
869035
كل:
3877214
تاریخ : يکشنبه 11 اسفند 1398
کد 416

شرکت گاز، میزبان مدیران صنعت نفت استان در دوره آموزشی مقابله با کرونا

شرکت گاز میزبان مدیران صنعت نفت استان در برگزاری دوره آموزشی مقابله با ویروس کرونا بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: همزمان با وصول اخبار رسمی مبنی بر شیوع ویروس کرونا به چندین کشور دنیا و قبل از ورود آن به کشور، در راستای آگاهی بخشی و آمادگی های لازم در سطح واحدهای تابعه صنعت نفت استان، جلسه آشنایی مدیران صنعت نفت استان با ویروس کرونا و نحوه مقابله با این بیماری در واحدهای تحت مدیریت خود، با ارائه سازمان بهداشت و درمان شمال غرب کشور و به میزبانی شرکت گاز استان در محل سالن برگزاری کنفرانس های این شرکت برگزار شد.
بر اساس این گزارش: در این دوره آموزشی، رئیس سازمان بهداشت و درمان شمال غرب کشور، ضمن ارائه توضیحات مجمل درخصوص این ویروس، آمار قربانیان و راهکارهای پیشگیری فردی از بروز بیماری، راهکارهای اجرایی در محیط های اداری و سازمان ها را نیز مورد تشریح و بررسی قرار داد.
این گزارش می افزاید: شرکت گاز استان نیز در راستای مسؤولیت های اجتماعی خود و حفظ جان سرمایه های انسانی، علاوه بر اطلاعیه های آموزشی مستمر و از کانال های مختلف ارتباطی درخصوص این بیماری و آگاه سازی همکاران سازمان در زمینه حفظ آرامش، رعایت بهداشت فردی، انجام اقدامات زمینه ای لازم از قبیل ضدعفونی کردن مکرر فضاهای اداری، توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستمال شخصی، دستکش، و... را در دستور کار اجرایی خود قرار داده است.
 
نظرات شما
captcha refresh