آمار بازدید
امروز:
65
ديروز:
1665
ماه:
44254
سال جاری:
867528
كل:
3877310
تاریخ : دوشنبه 26 اسفند 1398
کد 422

سخنگوی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

روز بزرگداشت شهداء، یادآور مردانگی و جانفشانی در راه آزادگی است

رئیس روابط عمومی و سخنگوی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: روز بزرگداشت شهداء، یادآور مردانگی و جانفشانی در راه آزادگی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، غلامرضا قنبری همزمان با فرارسیدن 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهداء افزود: 22 اسفند، یادآور حماسه‌ ماندگار شهیدان در مبارزه با استکبار و استعمار و گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.
وی اظهار داشت: امروز تکلیف همگانی،حرکت پرتلاش در مسیر تحقق آرمان‌های ولایت، مقابله با جلوه‌های جنگ نرم و حضور در صحنه دفاع از دستاورد‌های خون شهداء تا نیل به قله‌های عزّت و تعالی است.
قنبری با بیان اینکه جایگاه شهید و شهادت در فرهنگ و نظام اسلامی ما بسیار والا بوده و نمی‌توان آن را محدود به یک روز دانست، تصریح کرد: همه ایّام متعلق به شهداست و ما همواره بایستی خود را مدیون شهداء و ایثارگران بدانیم.
وی در پایان به برنامه های فرهنگی شرکت در بزرگداشت روز شهدا اشاره و تصریح کرد: نصب بنرهای مناسبتی، دیدار با خانواده شهداء و جانبازان، ارسال پیام به خانواده شهدای شرکت گاز استان، ارسال وصیّت نامه های شهدای استان از طریق اتوماسیون اداری، تهیه کلیپ گرامیداشت شهداء، فرازی از فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی (حضرت امام خمینی (ره) ) و مقام عظمای ولایت، درخصوص فرهنگ شهادت و... از اقدامات اجرایی در راستای بزرگداشت روز شهداء می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh