آمار بازدید
امروز:
65
ديروز:
1665
ماه:
44254
سال جاری:
867528
كل:
3877310
تاریخ : چهارشنبه 28 اسفند 1398
کد 425

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

کارنامه پرسنل شرکت در خدمت رسانی صادقانه به مردم، کارنامه موفقی است

مدیرعامل شرکت گاز استان در واپسین روزهای پایانی سال 98، به تلاش جمعی کارکنان این شرکت ارج نهاد و گفت: کارنامه پرسنل شرکت در خدمت رسانی صادقانه به مردم، کارنامه موفقی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی منسجم و تلاش شبانه‌روزی و با همکاری و همدلی مجموعه همکاران، کارنامه موفقی در خدمت رسانی به مردم در سال جاری به دست آورده‌ایم.
وی به ارتقای شاخص های گازرسانی در استان اشاره و افزود: امسال 150 روستای جدید در استان به چرخه مصرف گاز طبیعی متصل گردیده و بهره مندی خانوار روستایی در استان به 96.45 درصد افزایش یافته است.
توحیدی در بخش دیگری از سخنان خود به رونق تولید استان با جایگزینی گاز طبیعی با سایر فرآورده های میان تقطیر اشاره و تصریح کرد: امسال 295 واحد صنعتی گازدار گردیده و تعداد واحدهای صنعتی گازدار استان به 8422 واحد افزایش یافته است.
وی اظهار داشت: علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی، این شرکت اقدامات مهمی در حوزه ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم  به انجام رسانده که افزایش ارائه خدمات الکترونیکی و واگذاری 15 خدمت به دفاتر پیشخوان دولت، کسب رتبه سوم کشوری از لحاظ میزان رضایت مندی مراجعان سازمانی، مانیتورینگ ایستگاه های گازرسان در راستای حفظ پایداری و استمرار جریان گاز طبیعی علی الخصوص در زمان پیک مصرف و زمستان، حذف قبوض کاغذی در راستای حفظ محیط زیست، شرکت در گواهینامه 5 ستاره تعهد به تعالی شرکت ملّی گاز ایران،  اجرای پروژه های مدیریت کربن و جلوگیری از نشر متان، اجرای دقیق مصادیق حقوق شهروندی و مسؤولیت های اجتماعی در شرکت وفق ابلاغیه های کشوری، مدیریت بحران زلزله شهرهای سراب و میانه و... گوشه ای از تلاش های صادقانه در راستای رضایت مردمی بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن تبریک پیشاپیش عید باستانی نوروز به همکاران مجموعه خاطرنشان کرد: انشاءا... با همدلی و همگامی هر چه بیشتر و مدیریت ریشه کن کردن بیماری کرونا از طریق رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و گذر از این بحران، همچنان در سنگرهای خدمت رسانی به مردم تلاش خواهیم نمود و امید است دست خدا یاری گر تمامی خدمت گزاران صدیق این نظام اسلامی در سال جدید باشد.
 
 
نظرات شما
captcha refresh