آمار بازدید
امروز:
65
ديروز:
1665
ماه:
44254
سال جاری:
867528
كل:
3877310
تاریخ : چهارشنبه 28 اسفند 1398
کد 426

پیام تبریک عید نوروز رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان

آرزوی هر ایرانی در آستانه سال نو دستیابی به افق های روشن و چشم اندازهایی بهتر و نیکوتر است،رسیدن به فردایی بهتر البته تنها در سایه آسیب شناسی و شناخت صحیح فرصت ها و چالش ها است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز در این پیام آورده :
 فرا رسیدن سال نو و دمیدن آفتاب بهار بر جان ها و روان ها، فرصتی است تا با تامل و درنگ بر کارنامه عملکردمان،چشم اندازی روشن برای فردا ترسیم کنیم.
آرزوی هر ایرانی در آستانه سال نو دستیابی به افق های روشن و چشم اندازهایی بهتر و نیکوتر است،رسیدن به فردایی بهتر البته تنها در سایه آسیب شناسی و شناخت صحیح فرصت ها و چالش ها است.
روابط عمومی شرکت گاز استان بمثابه بازوی توانا، تمامی تجربه ها و امکانات خود را در خدمت توسعه و تقویت پیوندهای درونی و برونی این شرکت معظم به کار خواهد بست و می کوشد تا با دریافت صحیح الزامات زمانه و تمامی حساسیت های موجود توان ارتباطی خود را ارتقا دهد .
در سالی که گذشت کوشیدیم تا منبعی موثق و قابل اطمینان برای انتشار اخبار امیدبخش شرکت باشیم و از این رهگذر، نهادها و ارگان های تصمیم ساز کشور بتوانند فعالیت های خود را با ارزیابی درست از شرایط موجود محقق سازند؛که به فضل الهی در این مسیر سخت توفیق نصیب راهمان بود.
بخش های تبلیغات و انتشارات ، مراسمات و تشریفات  ، سیستم های مکانیزه و سمعی و بصری و تنظیم خبر و همه تلاشگران روابط عمومی شرکت گاز استان  می کوشند با توسعه قابلیت های فنی خود ، سطح تماس و دامنه ارتباطات شرکت را در سطح استانی و ملی گسترش دهند .
فرارسیدن نوروز1399 و بهار طبیعت را به تمامی کارکنان شریف و  ساعی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و نیز به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اهالی رسانه و خبرنگاران پر تلاش تهمیت گفته ، امیدواریم که سال نو ، سالی بسیار پر برکت ، سرشار از امیدهای نو و پیشرفت های تازه باشد و امید است که خداوند سایه عنایتش را بر همه بگستراند.
 
 
نظرات شما
captcha refresh