آمار بازدید
امروز:
65
ديروز:
1665
ماه:
44254
سال جاری:
867528
كل:
3877310
تاریخ : چهارشنبه 27 فروردين 1399
کد 431

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

خدمات غیر حضوری شرکت افزایش می یابد

با توجه به اهمیّت حفظ سلامتی شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای سیاست های فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، خدمات غیر حضوری شرکت گاز افزایش می یابد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی این شرکت در توضیح این خبر گفت: با توجه به عدم مراجعه کنتورخوانان به درب منازل، در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، تا اطّلاع ثانوی قرائت کنتورهای گاز توسط مشترکین انجام خواهد شد.
غلامرضا قنبری افزود: با توجه به زیرساخت های طرّاحی شده در این شرکت و در راستای کاهش مراجعات حضوری، مشترکین محترم به منظور دریافت قبوض گاز هر دوره 45 روزه می بایست ارقام سیاه رنگ شمارشگر کنتور خود را از طریق تلفن گویای ۲۱۹۴ و یا با ارسال کد دستوری شماره اشتراک*ارقام سیاه رنگ شمارشگر کنتور به سامانه پیامکی 100002194 ثبت نموده و برای دریافت خدمات الکترونیکی اشتراک گاز خود، می توانند از طریق تلفن گویای 2194 و ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ و دریافت راهنمای خدمات، اقدام نمایند.
وی تشریح کرد: راهنما و نحوه ارائه خدمات حضوری و الکترونیکی شرکت در شرایط کنونی به صورت جامع از طریق سایت این شرکت به آدرس: www.nigc-eazar.ir بخش خدمات الکترونیکی قابل دسترسی می باشد.
قنبری در توضیح سایر خدمات و سامانه های الکترونیکی شرکت توضیح داد: سامانه 194 شرکت بصورت شبانه روزی برای خدمات امدادی در زمان وقوع حوادث و اتفاقات گاز و همچنین سامانه تلفن گویای 3194 راه ارتباطی برای دریافت و رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی می باشد. علاوه بر سامانه های اعلامی، مسؤولین میز خدمت در امور مشترکین هر یک از ادارات گاز تبریز و شهرستان ها و نیز دفاتر پیشخوان دولت، آماده پاسخگویی به سؤالات مشترکین محترم و ارائه راهنمایی های لازم خواهند بود.
 
نظرات شما
captcha refresh