آمار بازدید
امروز:
0
ديروز:
1665
ماه:
44189
سال جاری:
867463
كل:
3877245
تاریخ : دوشنبه 22 ارديبهشت 1399
کد 448

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

همدلی در خدمت رسانی صادقانه، شعار کارکنان در اجرای امور محوله خواهد بود

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: همدلی در خدمت رسانی صادقانه، شعار کارکنان در اجرای امور محوله خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: سیّدرضا رهنمای توحیدی گفت: به رغم درگیری جامعه با بیماری کرونا، در کنار مدیریت این بیماری، خدمت رسانی به مردم شریف استان، کماکان با همدلی و پایش مستمر برنامه های کاری در سال جهش تولید، بصورت جدّی و صادقانه تداوم خواهد داشت.
وی ضمن تأکید بر حفظ ارزش های نظام خدمت رسانی به مردم و حفظ کرامت انسانی توسط مجموعه توانمند گاز استان، افزود: سال کاری با تأکید بر الزامات حقوق شهروندی و رعایت مسؤولیت های اجتماعی رونق خواهد گرفت.
توحیدی، خدمت رسانی را لازمه مهم عبادت و بندگی الهی دانست و اظهار داشت: تلاش برای اجرای امور محوله به نحو احسن و پاسخگویی صریح و شفاف و رسیدگی به امور مراجعین، از مهم ترین شاخصه های سیره نبی اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) در اداره امور بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان، در پایان به برخی از اقدامات اجرایی در حوزه بهبود خدمات به شهروندان محترم اشاره و تصریح کرد: مکانیزه سازی روند خدمات متقاضیان و مشترکین، کنتورخوانی، دریافت و پرداخت الکترونیکی قبوض، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در زمان رسیدگی به درخواست های حضوری و ...  گوشه ای از این اقدامات می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh