آمار بازدید
امروز:
1561
ديروز:
4446
ماه:
46572
سال جاری:
871299
كل:
3909024
تاریخ : چهارشنبه 18 تير 1399
کد 486

سال پربار از لحاظ توسعه گازرسانی در انتظار شهرستان مراغه

معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه و مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید حضوری، چالش های اجرای پروژه های گازرسانی در شهرستان مراغه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت ضمن ارائه توضیحات و چالش های اجرایی پروژه های گازرسانی در شهرستان مراغه گفت: خوشبختانه علی رغم شرایط اقتصادی و چالش های تأمین نقدینگی، شرکت گاز تعهدات خود را به نحو مطلوب تحقق بخشیده است.
سیّدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به پروژه های بخش روستایی شهرستان مراغه افزود: امسال گازرسانی به 42 روستای این شهرستان در دست اجرا می باشد که 20 روستای آن در هفته دولت، ‌14 روستا در دهه فجر امسال و 8 روستا نیز تا پایان کار دولت یازدهم به مدار مصرف گاز طبیعی متصل خواهد شد.
وی در خصوص گازرسانی به بخش های صنعتی نیز تصریح کرد: تا پایان سال جاری گازرسانی به محور صنعتی و شهرک صنعتی مراغه اتمام یافته و متقاضیان این بخش از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: در راستای حفظ پایداری و بالانس شبکه گاز شهری، اجرای 12 کیلومتر خط تغذیه 250 پوندی گاز نیز در دستور کار شرکت قرار گرفته است.
 
نظرات شما
captcha refresh