آمار بازدید
امروز:
1784
ديروز:
4446
ماه:
46795
سال جاری:
871522
كل:
3909247
تاریخ : چهارشنبه 18 تير 1399
کد 488

برای اولین بار در حوزه ارتباط صنعت و دانشگاه استان آذربایجان شرقی،

دفتر همکاری صنعت گاز و دانشگاه صنعتی سهند افتتاح شد

آیین افتتاح دفتر همکاری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند در محل دانشگاه یادشده و در راستای ارتقای تعاملات فی مابین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در آیین افتتاح این دفتر همکاری که با حضور ریاست، معاونت پژوهشی و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی سهند و مسؤولین ذیربط شرکت گاز برگزار گردید، ‌گفت: دانشگاه ها به عنوان یک نهاد علمی و فرهنگی با در اختیار داشتن نیروی انسانی کارآمد و ابزار علمی و پژوهشی، نقش غیر قابل انکاری در همراهی سازمان ها و نیل به  بهره وری و تعالی را دارند.
سیّد رضا رهنمای توحیدی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب دانشگاه صنعتی سهند در اجرای پروژه های پژوهشی شرکت گاز تصریح کرد: علاوه بر 4 قرارداد پژوهشی مهم بین دانشگاه صنعتی سهند و شرکت گاز، نیاز های پژوهشی شرکت در قالب پایان نامه های دانشجویی مورد حمایت قرار گرفته است.
وی به اهمیّت بحث آموزش از طریق دانشگاه پرداخته و تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، امسال بحث آموزش مجازی بیش از پیش مورد تأکید و اجرا بین دانشگاه و شرکت خواهد بود.
دکتر قره باغی، رئیس دانشگاه صنعتی سهند نیز در این آیین، شرکت گاز را یکی از شرکت های موفق در داشتن نگاه علمی به حل مسائل و اجرای فرآیندهای سازمانی دانست و اظهار داشت: هدف از ایجاد دفتر همکاری مشترک در محل دانشگاه صنعتی سهند، برگزاری جلسات مدوّن، امکان بهره گیری از حضور اساتید برجسته، سهولت ارتباطات دانشگاهی و ارتقای تعاملات فی مابین بوده است.
خاطرنشان می گردد در حاشیه برگزاری این مراسم افتتاح، قرارداد پژوهشی جدیدی تحت عنوان صنعتی سازی سامانه تست غیرمخرب سرجوش های الکتروفیوژن لوله های پلی اتیلنی بین شرکت گاز و دانشگاه صنعتی سهند منعقد گردیده و در پایان، 5 امین جلسه شورای پژوهش شرکت نیز به میزبانی دانشگاه صنعتی سهند برگزار گردید.
 
نظرات شما
captcha refresh