آمار بازدید
امروز:
65
ديروز:
1665
ماه:
44254
سال جاری:
867528
كل:
3877310
تاریخ : سه شنبه 14 مرداد 1399
کد 511

مشارکت کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در طرح اهدای خون

کارکنان شرکت گاز، در ایّام مقارن با روز اهدای خون و در آستانه عید سعید غدیرخم با حضور در پایگاه سیّار انتقال خون مستقر در محوطه ساختمان مرکزی شرکت گاز استان، با شرکت در طرح معنوی اهدای خون، اهدای زندگی است؛ بخشی از خون خود را اهداء کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان، براساس هماهنگی و برنامه ریزی بعمل آمده توسط امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان با سازمان انتقال خون، در این برنامه که تحت پروتکل های بهداشتی مربوط به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجراء گردید، کارکنان شرکت گاز استان، با اهدای بخشی از خون خود در تأمین کمبود ذخایر خونی استان، سهیم شدند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان در این خصوص گفت: کارکنان شرکت گاز استان در راستای تداوم ادای مسؤولیت های اجتماعی خود با نیّت نوعدوستی و یاری به بیماران نیازمند و نیز تأمین بخشی از فرآورده های خونی استان، در ایّام جشن و سرور دهه امامت و ولایت و به تأسی از مولای متقیان حضرت امام علی(ع)، در این امر خدا پسندانه و مؤمنانه شرکت کردند.

غلامرضا قنبری ضمن طلب اجر و پاداش الهی برای کارکنان زحمتکش سازمان انتقال خون استان و همکاران اهداء کننده، از مشارکت جمعی و خالصانه ایشان قدردانی نمود.

نظرات شما
captcha refresh