آمار بازدید
امروز:
65
ديروز:
1665
ماه:
44254
سال جاری:
867528
كل:
3877310
تاریخ : چهارشنبه 15 مرداد 1399
کد 513

خبرنگاری نمادی از تعهد و مسؤولیت اجتماعی است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: حرفه خبرنگاری، نمادی از تعهد و مسؤولیت اجتماعی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان، سیّدرضا رهنمای توحیدی ضمن گرامیداشت 17 مرداد و تبریک روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه قلم و اطلاع رسانی گفت: این روز خاص، بهانه ایست برای ارج نهادن به زحمات عزیزانی که با سلاح قلم به مسؤولیت های اجتماعی خود عمل نموده و با  تعهد و وجدان بیدار، همواره در عرصه های مختلف جامعه حضور داشته و در سلامت فرهنگی و فکری مردم نقش موثری دارند.
وی به نقش غیر قابل انکار اصحاب قلم و رسانه در آگاه سازی، بیداری مردم و ارتقای فرهنگ جامعه اشاره و تصریح کرد: با توجه به زیرساخت های نرم افزاری موجود در شرکت، تمامی اخبار و پیام های منتشره اصحاب قلم که جزو مطالبات و درخواست های مردمی بوده، مورد رصد و بررسی و اقدام قرار می گیرد.
توحیدی اظهار داشت: خوشبختانه تعاملات این شرکت با اصحاب قلم و رسانه سازنده و منشأ خیر بوده و در تمامی برهه های اجرایی، زبان گویای شرکت در انعکاس و شفاف سازی عملکرد خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد.
وی با اشاره به آمار باز نشر اخبار شرکت گاز از طریق اصحاب قلم و رسانه افزود: در 4 ماهه نخست سال جاری، به رغم شیوع بیماری کرونا و کاهش برخی از فعالیت ها، قریب به 200 مورد از اخبار شرکت گاز توسط اصحاب قلم بازنشر داشته و علاوه بر این، تمامی اخبار و پیام های ایمنی مصرف گاز علاوه بر انتشار مطبوعاتی، از طریق فضای مجازی مختص اصحاب قلم نیز نشر و بصورت روزانه مورد بازدید کاربران قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: هم اکنون استقرار نرم افزار تحت وب ارتباط شرکت گاز با اصحاب قلم و رسانه در دست اقدام می باشد که امکاناتی اعم از نشست خبری آنلاین، مصاحبه، نظرسنجی، تبادل اطلاعات، ارسال پیام در فضای ایمن، تجمیع آمار مصاحبه و ... را دارا خواهد بود.
 
نظرات شما
captcha refresh