آمار بازدید
امروز:
109
ديروز:
1665
ماه:
44298
سال جاری:
867572
كل:
3877354
تاریخ : دوشنبه 27 مرداد 1399
کد 525

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

نقش رسانه در تنویر افکار عمومی بی بدیل است

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ضمن دیدار با مدیر خبرگزاری صدا و سیمای استان به مناسبت روز خبرنگار و تبریک این روز به تلاشگران بی ادعای عرصه اطلاع رسانی گفت: نقش رسانه در تنویر افکار عمومی بی بدیل است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، غلامرضا قنبری ضمن ارج نهادن به تلاش شبانه روزی بخش خبر صدا و سیمای استان در اطّلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه افزود: رسانه‌ها در راه حقیقت و آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و تصویری عینی از واقعیت، تلاشی بی‎وفقه دارند.

وی با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه مهم ترین همیار شرکت گاز استان در اطلاع رسانی مدیریت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی می باشد، تصریح کرد: خوشبختانه تعاملات سازنده شرکت گاز و رسانه استانی در طول سنوات گذشته تاکنون از طریق برنامه های تلویزیونی، تیزرهای اطلاع رسانی، مصاحبه های اختصاصی و انعکاس عملکرد اجرایی شرکت گاز، زمینه ساز شفاف سازی خدمات این شرکت و حفظ و اعتلای ارزش های نظام خدمت رسانی به مردم بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ابراز امیدواری کرد: در سال جاری مهم ترین همکاری های شرکت گاز استان و صدا و سیما با مدّنظر قراردادن نیازهای مشترکین گاز و مبتنی بر اطلاع رسانی های شنیداری و دیداری در قالب محتواهای آموزشی مدوّن، خواهد بود.

نظرات شما
captcha refresh