آمار بازدید
امروز:
93
ديروز:
1665
ماه:
44282
سال جاری:
867556
كل:
3877338
تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1399
کد 530

حضور مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در برنامه رادیویی سیزلر و مسؤولار

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی میهمان برنامه رادیویی سیزلر و مسؤولار به منظور پاسخگویی به سؤالات مردمی بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، یوسف طالعی در این گفتگوی رادیویی به تشریح خدمات غیرحضوری شرکت گاز در شرایط جدید شیوع کرونا اشاره کرده و گفت: با توجه به قرار گرفتن استان در شرایط قرمز کرونایی، شرکت گاز استان به منظور کاهش مراجعات و حفظ سلامت همشهریان محترم، غالب خدمات خود را از طریق بسترهای نرم افزاری ارائه می نماید.

وی با اشاره به سامانه های الکترونیکی شرکت ادامه داد: شماره تلفن 194، سامانه امداد حوادث و اتفاقات، تلفن گویای 2194 برای دریافت و پرداخت قبوض گاز و تلفن گویای 3149 برای رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی و همچنین تلفن گویای مناطق و ادارات شهرستان ها آماده ارائه خدمات غیرحضوری به مردم عزیز می باشند.

طالعی با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر افزایش تعرفه گاز نداشته ایم، تصریح کرد: در شرایط قرنطینه عمومی که امکان مراجعه حضوری کنتورخوانان به درب منازل نبود، این شرکت از طریق خود اظهاری مشترکین و در برخی موارد بر اساس مصارف مشابه سال قبل نسبت به صدور گازبها اقدام نموده و مشترکین محترم در صورت هر وجود گونه ابهام و یا مغایرت در مصارف اعلامی، ضمن تماس با واحد مشترکین اداره گاز منطقه خود می توانند راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

وی در پاسخ به سؤال یکی از مشترکین درخصوص انتشار بوی گاز علمک ها افزود: این شرکت در راستای مسؤولیت های اجتماعی و حفظ محیط زیست، بررسی و نشت یابی کلیه تأسیسات و تجهیزات گازرسانی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: قطع مقطعی جریان گاز برخی مناطق تبریز و برخی شهرستان های استان، طبق برنامه ریزی و اطلاع رسانی های قبلی و بمنظور انجام عملیاتی نظیر تزریق گاز به شبکه های توسعه یافته جدید، تعمیرات، بازسازی و مقاوم سازی شبکه های گاز، افزایش ظرفیت ایستگاه های گازرسانی یا راه اندازی ایستگاه های جدید، با هدف تامین جریان گاز پایدار و واگذاری انشعاب گاز به متقاضیان جدید با حداکثر استفاده از فصل کاری بوده که مستلزم قطع چند ساعته جریان گاز می باشد و شایعات دیگر صحّت و اعتبار ندارد.

نظرات شما
captcha refresh