آمار بازدید
امروز:
93
ديروز:
1665
ماه:
44282
سال جاری:
867556
كل:
3877338
تاریخ : دوشنبه 3 شهريور 1399
کد 538

نمودی دیگر از عمل به مسؤولیت های اجتماعی:

معرفی شرکت گاز به عنوان واحد منتخب حافظ محیط زیست در استان آذربایجان شرقی

شرکت گاز به عنوان واحد منتخب حفاظت از محیط زیست در استان آذربایجان شرقی معرفی گردیده و شایسته تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، بر اساس شاخص های ارزیابی اقدامات واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی در مدیریت آلایندگی های زیست محیطی توسط اداره کل محیط زیست استان، شرکت گاز جزو یکی از 15 واحد برتر استان در این حوزه معرفی گردید.

بر اساس این گزارش، در متن تقدیر از مدیرعامل شرکت گاز استان چنین آمده است:

نیل به اهداف توسعه پایدار، پیشرفت و تعالی بشر و حفاظت از محیط زیست کشور در گرو همت و اندیشه های زیست محیطی خردمندانه، مساعدت و مشارکت عمومی می باشد. به پاسداشت همّت وثیق، تلاش های آگاهانه و ارزنده و مشارکت فعالانه آن مدیرعامل محترم در عرصه صیانت و حفاظت محیط زیست، این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان، در تشریح اقدامات زیست محیطی شرکت گفت: حفظ محیط زیست و مدیریت ریسک فرآیندهای اجرایی، یکی از مهم ترین مسؤولیت های اجتماعی شرکت در قبال جامعه بوده که خوشبختانه این شرکت به عنوان یکی از مهم ترین حامیان محیط زیست وفق بیانیه ها و منشورهای اجتماعی خود در کاهش آلایندگی های محیطی تلاش می نماید.

سیّدرضا رهنمای توحیدی تصریح کرد: تأمین و جایگزینی نعمت پاک گاز طبیعی با سایر سوخت های فسیلی در بخش صنعت، نشت یابی سالانه تأسیسات، ایجاد فضای سبز در ایستگاه های گازرسانی، مدیریت پسماند و پساب های صنعتی، اندازه گیری گاز های خروجی از منابع آلاینده هوا، انجام معاینه فنی موتورخانه های موجود در ادارات سطح استان، فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست، احداث تصفیه خانه فاضلاب و... از اهم اقدامات شرکت در حفظ محیط زیست می باشد.

نظرات شما
captcha refresh