آمار بازدید
امروز:
64
ديروز:
1947
ماه:
45457
سال جاری:
869888
كل:
3909474
تاریخ : دوشنبه 21 مهر 1399
کد 589

تقدیر از برترین های نظام پیشنهادات در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

برترین های نظام پیشنهادات شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بر اساس عملکرد سال 98 مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در جمع روسای کمیته­ های برتر نظام پیشنهادات موفقیت هر سازمانی را مرهون مشارکت همگانی کارکنان دانست و گفت: پیاده سازی سیستم های مدیریتی نیازمند اقدامات یکپارچه کارکنان و مدیریت در راستای اهداف سازمان می باشد که در همین راستا نظام پیشنهادات راهکاری نوین برای کارکنان در طی مسیر بهره وری می باشد.
سیّدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به رویکردهای ارزیابی نظام پیشنهادات در شرکت افزود: برترین های نظام پیشنهادات در حوزه های کمیته های تخصصی، دبیران و پیشنهاد دهندگان برتر  بر اساس شاخص های ارزیابی ملّی و در معیارهای کمی و کیفی بررسی گردیده و میزان سود و صرفه شرکت، تأثیر مستقیم پیشنهاد در بهبود امور و فرآیندهای اجرایی، تعداد پیشنهاد مصوب و... از دیگر ملاک های این ارزیابی بوده است.
وی مهم­ ترین هدف نظام پیشنهادات شرکت گاز را ایجاد فضای مناسب برای مشارکت کلیه کارکنان در تحقق اهداف سازمانی دانست و تصریح کرد: منابع انسانی خلاق،‌ کارآفرین و صاحب اندیشه با ارزش ترین منابع سازمانی می باشند و نظام پیشنهادات فرآیندی است که خلاقیت این کارکنان را  شکوفا نموده و مسیر پیشرفت را برای آن ها هموار می سازد.
خاطرنشان می گردد طی سال 98 از مجموع 16 هزار 313 پیشنهاد ارسال شده به دبیرخانه نظام پیشنهادات، تعداد 3 هزار و890  پیشنهاد مصوب و 2 هزار و 969 پیشنهاد نیز اجرا گردیده است.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh