آمار بازدید
امروز:
68
ديروز:
2092
ماه:
59075
سال جاری:
873966
كل:
4122045
تاریخ : چهارشنبه 3 مرداد 1397
کد 59

پروژه سنجش میزان رضایت مشتریان از عملکرد شرکت گاز استان آذربایجان شرقی آغاز شد

پروژه پژوهشی سنجش میزان رضایت مشتریان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از عملکرد این شرکت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، محمدعلی فتح اله زاده، رئیس روابط عمومی شرکت با اعلام این خبر گفت: طرح سنجش رضایت مشتریان شرکت گاز بصورت سالانه و با مشارکت موسسات پژوهشی معتبر و از طریق تدوین پرسشنامه های علمی انجام می پذیرد.

وی در تشریح این فرآیند ادامه داد: هر ساله نظرسنجی از مشتریان به تفکیک خدمات دریافتی در 6 حوزه کارکنان، مشترکین، نمایندگان جامعه، مراجعان، همسایگان شرکت و پیمانکاران صورت می پذیرد.

مهندس فتح اله زاده با اشاره به اینکه اجرای فرآیند نظرسنجی توأم با نیازسنجی مشتریان انجام می گردد، تصریح کرد: در حوزه نیازسنجی علاوه بر تدوین برخی سوالات، پیشنهادات و درخواست های مردمی نیز توسط پرسشگران جمع بندی و ملاک ارائه خدمات به مشتریان می گردد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ضمن اعلام اینکه تمامی پرسشگران مراجعه کننده دارای کارت شناسایی واحد پژوهش دانشگاه تبریز می باشند اظهار داشت: مشارکت مردم در ارائه نقطه نظرات و راهکارهای اجرایی همیار ما در ارائه خدمات بهینه خواهد بود.

 

نظرات شما
captcha refresh