آمار بازدید
امروز:
262
ديروز:
1094
ماه:
33092
سال جاری:
874637
كل:
3708268
تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1399
کد 640

احتیاط و رعایت توصیه های ایمنی ضامن حفظ جان مصرف کنندگان گاز طبیعی

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: ورود به فصول سرد سال و تجهیز و استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز، با رعایت توصیه های ایمنی ضامن حفظ جان مصرف کنندگان گاز طبیعی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، قنبری با اعلام اینکه برای حفظ جان خود احتیاط کنید، توضیح داد: متأسفانه با هر حادثه ناگوار ناشی از بی احتیاطی مصرف کنندگان، حلاوت تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت در توزیع پایدار و ایمن گاز طبیعی به تلخی مبدل گردیده و کماکان سهل انگاری حادثه می آفریند.
سخنگوی شرکت گاز استان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی استان، غالباً نزولات آسمانی با طوفان و کولاک همراه می باشد که این امر یکی از مهم ترین دلایل جابجایی دودکش ها، ورود گازهای سمی به داخل محیط استفاده از وسایل گازسوز و متأسفانه منجر به فوت می گردد.
قنبری با تأکید بر لزوم بازدید ادواری مسیر لوله ها و دودکش های متصل به وسایل گازسوز و استفاده از دودکش های استاندارد، افزود: دودکش سرد در زمان کارکرد نشانه خطر و بازگشت گازهای سمی ناشی از احتراق ازجمله گاز مونواکسید کربن به فضای داخلی استفاده از وسایل گازسوز می باشد؛ لذا از مصرف کنندگان عزیز گاز در استان درخواست می گردد حتماً از صحّت کارکرد دودکش ها اطمینان حاصل نموده و نیز برای جلوگیری از نشت گاز و وقوع انفجار و آتش سوزی، محل اتصال شیرگاز و شیلنگ را با بست اطمینان محکم نمایند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان در پایان، ضمن قدردانی از همراهی مردم فهیم استان در فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه از انرژی گاز طبیعی، ابراز امیدواری کرد روزی برسد که هیچ حادثه ناگوار ناشی عدم مصرف ایمن گاز، خانواده ای را داغدار ننماید ان شاءا...
 
 
نظرات شما
captcha refresh