آمار بازدید
امروز:
171
ديروز:
1094
ماه:
33001
سال جاری:
874546
كل:
3708177
تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1399
کد 642

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

هم استانی های محترم در ایام تعطیل کرونایی، از خدمات الکترونیک شرکت گاز استفاده نمایند

با توجه به افزایش همه گیری بیماری کرونا و متعاقب بخشنامه تعطیلی بخش عمده ای از سازمان ها و ادارات دولتی، هم استانی های محترم بمنظور انجام درخواست های خود از خدمات الکترونیکی شرکت گاز استفاده نمایند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی این شرکت گفت: با توجه به واگذاری اکثر خدمات قابل ارائه اعم از صدور قبض المثنی، تغییر نام، اشتراک پذیری و ... به دفاتر پیشخوان دولت، هم استانی های عزیز می توانند علاوه از بستر الکترونیکی فراهم شده، به نزدیک ترین دفتر در محل اقامت خود مراجعه و خدمات حضوری دریافت نمایند.
غلامرضا قنبری در خصوص خدمات دریافت و پرداخت صورتحساب گاز نیز افزود: مشترکین محترم می توانند به صورت شبانه روزی از طریق تماس با تلفن گویای 2194 یا ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 100002194 خدمات مربوط به کارکرد کنتور، دریافت و پرداخت آخرین قبض گاز اشتراک خود را دریافت کنند.
وی همچنین افزود: سامانه تلفن گویای 3194 در طول شبانه روز آماده دریافت درخواست ها، نظرات، شکایات و انتقادات مردمی می باشد.
قنبری با یادآوری سامانه تلفنی 194 برای درخواست خدمت در زمان مواجهه با حوادث و اتفاقات گاز و نیز اخذ مشاوره ایمنی و مصرف بهینه، اعلام کرد واحد امداد مکانیزه بصورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز استان می باشد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات، اطلاعات مورد نیاز مشترکین محترم در سایت رسمی شرکت به آدرس:
 www.nigc-eazar.ir درج گردیده، باوجود این در صورت وجود هرگونه نکته نظر در زمینه اطلاعات مورد نیاز و پیشنهادهای اجرایی درخصوص محتوای سایت، مراتب از طریق سامانه پیامکی سازمان به شماره 300071371  قابل انعکاس و بررسی می باشد. بطور یقین پیشنهادات مشتریان ما، همواره روشنگر مسیر خدمت رسانی مان خواهد بود.
 
 
نظرات شما
captcha refresh