آمار بازدید
امروز:
689
ديروز:
1706
ماه:
51123
سال جاری:
876504
كل:
3756867
تاریخ : سه شنبه 9 دي 1399
کد 667

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

برنامه ریزی و ارزیابی اقدامات، مهم ترین رکن نیل به اهداف اجرایی است

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان در جلسه غیرحضوری با رؤسای مناطق و ادارات گاز شهرستان ها گفت:‌ برنامه ریزی و ارزیابی، مهم ترین رکن نیل به اهداف اجرایی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، خسرو آریان پور در این جلسه با تأکید بر رؤوس کاری مجموعه بهره برداری گاز استان گفت: با شروع فصل سرما، وظیفه همکاران شاغل در حوزه بهره برداری و تعمیرات، بلحاظ ضرورت حفظ پایداری جریان گاز مشترکین بخصوص در شرایط بحران و پیک مصرف، انجام تعمیرات اضطراری در کمترین زمان ممکن برای جلوگیری از قطع جریان گاز، عملیات امدادی در شرایط سخت جوی، نگهداشت تأسیسات و تجهیزات گازرسانی و... مضاعف و حساس تر می گردد.
وی در این جلسه که با حضور روسای ادارات گاز مناطق 5 گانه کلان شهر تبریز و 21 شهرستان استان برگزار شد، به اهمیّت برنامه ریزی و اجرای تعمیرات بر اساس سامانه نرم افزاری IPCMS تاکید کرده و افزود: درج آمار و اطلاعات تعمیرات در این سامانه علاوه بر امکان بروزرسانی مشخصات تعمیرات اجرایی، زمان دقیق شناسایی عملیات را نیز ارائه می نماید.
آریان پور، با تاکید بر استمرار آموزش و ارتقای دانش فنی کارکنان، بعنوان عوامل مهم افزایش بهره وری، اظهار داشت: توجه ویژه به نیازسنجی آموزشی و تدوین و اجرای دوره های مربوطه، نقش مهمی در انجام امور محوله کارکنان خواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیّت پیمان سپاری و بهره برداری از پروژه های گازرسانی روستایی اشاره کرده و ادامه داد: در بخش پروژه های اجرایی، مهم ترین اصل، نصب علمک روستاهای گازدار شده، بازدید از روند اجرای پروژه ها، بررسی چالش های اجرایی، پیش بینی تجهیزات و الزامات پروژه ها و پیگیری روند اداری پیمان سپاری بمنظور تسهیل در اجرای امور می باشد.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان با اعلام برگزاری جلسات مستمر ماهانه درخصوص چالش های حوزه بهره برداری، از مسؤولین ذیربط این حوزه خواست با جمع بندی و اعلام مشکلات سازمانی در این جلسات، امکان بررسی و رفع چالش های اجرایی را فراهم نمایند.
 
نظرات شما
captcha refresh