آمار بازدید
امروز:
209
ديروز:
2697
ماه:
40710
سال جاری:
871113
كل:
3739425
تاریخ : يکشنبه 21 دي 1399
کد 670

در راستای مدیریت مصرف گاز طبیعی در استان:

طرح پایش مصرف گاز سازمان ها و ادارات دولتی اجرا می گردد

همزمان با برودت هوای استان و افزایش مصرف گاز طبیعی، به منظور جلوگیری از هدررفت گاز و بهره مندی بدون وقفه کلیه مصرف کنندگان در سراسر کشور و استان، نحوه مصرف گازدر ادارات و سازمان های دولتی پایش می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت با اعلام این مطلب گفت: این طرح همه ساله بر اساس دستورالعمل ها و چک لیست های مدوّن ارزیابی گردیده و علاوه بر سنجش وضعیت موجود، راهکارهای اجرایی باهدف کاهش هدررفت گاز توسط امور مشترکین به ادارات مربوطه ارائه می گردد.
توحیدی ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح در سال جاری، در کل استان بیش از 7291 مورد از ادارات و سازمان ها بازدید صورت گرفته که برای 987 مورد اخطار صادر گردیده و جریان گاز تعداد 193 سازمان به دلیل بی توجهی و عدم رعایت دستورالعمل ابلاغی، قطع گردیده است.
وی با اشاره به اینکه در فصول سرد سال و برودت شدید هوای استان، اولویت شرکت گاز، تأمین نیاز گرمایشی بخش های خانگی می باشد، اظهار داشت: عدم رعایت الگوی مصرف بهینه در سایر بخش های مصرفی، منجر به افت فشار در مناطق دورافتاده استان خواهد شد فلذا کلیه سازمان ها و بخش های تولیدی و صنعتی می بایست صرفه جویی در مصرف گاز را جدّی تلقی کرده و به منظور پایداری جریان گاز در شبکه سراسری، دستورالعمل های مربوط به تنظیم درجه حرارت ساختمان ها و ساعات استفاده از سیستم گرمایشی را رعایت نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان یادآور شد: هدف از تمامی این اطلاع رسانی ها، بازدیدهای حضوری و مکاتبات در سطح ادارات استان، جلب توجه عمومی به ضرورت رعایت دمای 18 تا 21 درجه (دمای رفاه) و بهره مندی همه هم وطنان از گرمایش مورد نیاز روزهای سرد زمستانی می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh