آمار بازدید
امروز:
1528
ديروز:
1460
ماه:
43831
سال جاری:
872322
كل:
3744101
تاریخ : يکشنبه 21 دي 1399
کد 671

عزم کارگروه استانی مقابله با حوادث گاز در کاهش آمار مرگ خاموش

کارگروه استانی مقابله با مسمومیت های ناشی از گازها، متشکل از اداره کل مدیریت بحران استانداری، جمعیت هلال احمر به عنوان دبیرخانه کارگروه، شرکت گاز، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، مرکز خدمات ایمنی و فوریت های آتش نشانی، با همیاری سایر سازمان های ذیربط در زمینه فرهنگ سازی و انتقال پیام، ازجمله اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری و شرکت مخابرات برای کاهش آمار حوادث و تلفات، کمر همّت بستند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی این شرکت با اعلام مطلب فوق گفت: این کارگروه استانی که از اواخر آبان ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز نموده، با برگزاری جلسات مستمر، تدوین و اجرای برنامه های مشارکتی و بکارگیری روش های نوین اطلاع رسانی در ارتقای آگاهی عمومی و کاهش آمار حوادث ناشی از مسمومیت با گازهای سمّی تلاش خواهد نمود.
غلامرضا قنبری با اشاره به فرآیندهای علمی و پژوهشی انجام یافته درزمینه شناسایی عوامل دخیل در بروز حوادث ناشی از گاز در استان، اظهار داشت: شرکت گاز به عنوان یکی از مراجع گردآوری و تحلیل آمار و علل حوادث ناشی از گاز در حوزه علمی و پژوهشی، فعالیت های مطلوبی به انجام رسانده که با تایید اعضای کارگروه، نتایج این پروژه ها، مبنای برنامه های تولید محتوا و فرهنگ سازی در استان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری های استانی، شاهد همکاری و تعاملات تنگاتنگ سازمان های متولی در اجرای مصوبات کارگروه مقابله با حوادث ناشی از گاز می باشیم و تمامی سازمان ها با بکارگیری روش های ارتباطی موجود و ظرفیت های اطلاع رسانی خود، در انتقال نکات ایمنی و کاهش حوادث تلاش می نمایند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی از طریق تعامل با شهرداری، برنامه های مشارکتی با صدا و سیمای استان، فراخوان های عمومی، مسابقات علمی، آموزش در حوزه های مختلف،‌ و ... بخشی از مصوبات اجرایی در این کارگروه استانی می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh