آمار بازدید
امروز:
363
ديروز:
1094
ماه:
33193
سال جاری:
874738
كل:
3708369
تاریخ : شنبه 18 بهمن 1399
کد 694

جانشین مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

گازرسانی از مهم ترین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

جانشین مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با حضور در برنامه رادیویی دستاورد ویژه دهه مبارک فجر گفت: گازرسانی از مهم ترین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدامیر رضوی، ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر افزود: به برکت نظام مقدّس جمهوری اسلامی، شاهد توزیع عادلانه رفاه و آبادانی در سراسر کشور و خدمت رسانی صادقانه به تمامی اقشار جامعه هستیم.
وی اظهار داشت: گازرسانی به اقصی نقاط استان با لحاظ داشتن موقعیت کوهستانی آن مستلزم حفاری و اجرای شبکه های طویل گاز در اقطار و مسیرهای مختلف بوده و علاوه بر صرف هزینه های مضاعف،توان، تخصص و عشق به خدمت رسانی را می طلبد.
 رضوی ادامه داد: تاکنون  حدود 22 هزار و 600 کیلومتر شبکه گاز در سراسر استان اجرا گردیده و 678 هزار و 296 علمک برای توزیع گاز نصب گردیده است.
وی با اشاره به اتمام گازرسانی در استان اشاره و تصریح کرد: از روستاهای دارای قابلیت گازرسانی که بیش از 20 خانوار جمعیت دارند، 2 هزار و 261 مورد گازدار گردیده و گازرسانی به 180 روستای استان در دست اجرا است که دارای پیشرفت فیزیکی مطلوب می باشند و به زودی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل خواهند شد.
رضوی اظهار داشت: شرکت گاز استان، علاوه بر اجرای تمام تعهدات سالانه خود در خدمت رسانی به مردم در برخی از بخش های اجرایی، عملکردی فراتر از این تعهدات به منصه ظهور رسانده است.
مشاور و جانشین مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: هم اکنون اولویت شرکت گاز حفظ و نگهداری تأسیسات و تجهیزات گازرسانی، حفظ پایداری جریان گاز و توزیع گاز ایمن و سپری نمودن روزهای بدون حادثه گاز برای مشترکین می باشد و در این میان همیاری مردم در رعایت نکات ایمنی و مدیریت مصرف گاز طبیعی، مهم ترین عامل در ادای رسالت سازمانی شرکت گاز خواهد بود.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh