آمار بازدید
امروز:
74
ديروز:
1706
ماه:
50508
سال جاری:
875889
كل:
3756252
تاریخ : دوشنبه 20 بهمن 1399
کد 702

تجدید بیعت با آرمان های والای امام راحل(رض)، شهدای گرانقدر و پیروی از منویّات مقام معظم رهبری(ادام ا... ظله العالی)

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، همزمان با بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر  کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با آرمان های والای امام راحل(رض)، شهدای گرانقدر و پیروی از منویّات مقام معظم رهبری(ادام ا... ظله العالی) تجدید بیعت کردند. در متن بیانیه آمده است : 
                                                                                                                                            بسم الله الرحمن الرحیم
                                                                                                                          جاء الحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا

             دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌ های مردم آزاده‌ ای است که در برابر استبدادی دیرپا، یکپارچه به پا خاستند و انقلاب بزرگ و تاریخ ساز را به پیروزی رساندند. این دهه، خاستگاه تبلور ارزش های اسلامی و انقلابی ملت ولایت مداری است که با نثار خون خود، برگی زرّین در مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی، در تاریخ بشریت رقم زده است. مسلماً جاودانگی و مانایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نتیجه بینش عمیق توحیدی و مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام است و این جاودانگی را مدیون خون شهدای عزیزی هستیم که درخت تنومند انقلاب اسلامی را سیراب نموده و می نمایند.
اکنون که استکبار جهانی با همه توان خود در جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می دارد، نقش نهادهای خدمتگزار به عنوان یکی از مراکز مهم در تامین نیاز های به حق مردم عزیز ایران اسلامی، دوچندان شده است. از آن رو خوشوقتیم که در طلیعه ی چهل و دومین بهار آزادی، خبر اختصاص استان سبز به آذربایجان شرقی و بهره مندی ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و 97/8 درصد خانوارهای روستایی از گاز طبیعی را اعلام نموده و خداوند منّان را سپاس گوییم که این توفیق، حاصل حمایت الهی و تلاش جمعی و حرکت جهادی پرسنل خدوم شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برای تامین انرژی گاز خانواده ها بوده است.
در این راستا، ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های والای امام راحل(رض)، شهدای گرانقدر و پیروی از منویّات مقام معظم رهبری(ادام ا... ظله العالی)، امید دارد با تلاش صادقانه خویش، بتواند در دستیابی به اهداف ترسیمی و همچنین بهرمندی مردم عزیزمان از نعمت پایدار گاز طبیعی، نقشی ارزنده و اثربخش ایفا نمایند.
 

 

 


 
                              
نظرات شما
captcha refresh