آمار بازدید
امروز:
1649
ديروز:
2187
ماه:
51517
سال جاری:
877396
كل:
3756121
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1399
کد 703

پایان نامه مورد حمایت شرکت گاز استان، برترین پایان نامه در سطح کشور معرفی شد

پایان نامه مورد حمایت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در جشنواره معرفی پایان نامه های ایران، رده برتر چهارمین جایزه پروفسور حسابی را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: رئیس شورای پژوهش این شرکت در توضیح این خبر گفت: پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان "بررسی وضعیت گزارش دهی شبه حوادث و ارتباط آن با جو ایمنی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی" که بر اساس اعلام نیاز پژوهشی امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تدوین و اجرا گردیده بود، رده برتر چهارمین جایزه پروفسور حسابی را کسب نمود.
رئیس شورای پژوهش با اشاره به نتایج مطلوب این پایان نامه پژوهشی در شناسایی فرصت ها و نقاط قابل بهبود در گزارش دهی حوادث افزود: پژوهش، همواره مهم ترین راهکار علمی در نیل به روش های نوین اجرایی مطابق با نیازها و تغییرات محیطی بوده و حمایت از پایان نامه های دانشجویی، علاوه بر ایجاد فرصت برای آینده سازان مملکت در آشنایی با فرآیندهای اجرایی شرکت ها و انجام مسؤولیت اجتماعی در حمایت از قشر دانشجو، یکی از مهم ترین منابع علمی برای شرکت در پیشبرد اهداف خرد و کلان می باشد.
وی در خصوص پروژه های فعال پژوهشی تصریح کرد: امسال این شرکت23 پروژه پژوهشی فعال را در دست اجرا داشته و 12 پایان نامه دانشجویی نیز مورد حمایت شرکت گاز قرار گرفته است. همچنین یک پروژه پژوهشی،  یک موضوع برای طرح فرصت مطالعاتی ، 3 طرح اینترشیپ و 14 پایان نامه دانشجویی نیز در حال فراخوان برای انتخاب مجری می باشد.
خاطرنشان می گردد به منظور قدردانی و ارج نهادن به تلاش های عوامل اجرایی این پایان نامه، طی مراسمی در حضور اعضای شورای پژوهش شرکت گاز استان، با اهدای لوح، از دانشجو، استاد راهنما و ناظر صنعتی پروژه تقدیر به عمل آمد.
 
نظرات شما
captcha refresh