آمار بازدید
امروز:
480
ديروز:
1897
ماه:
41972
سال جاری:
871385
كل:
3741593
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1399
کد 704

مشعل گاز در 12 روستای مراغه روشن شد

همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر، مشعل گاز در 12 روستای شهرستان مراغه روشن شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به 12 روستای شهرستان مراغه که با حضور جمعی از مقامات شهری و استانی برگزار شد، رئیس اداره گاز این شهرستان در تشریح پروژه افتتاحی گفت: گازرسانی به 12 روستای شهرستان مراغه با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد ریال و تحت پوشش قرار دادن 380 خانوار روستایی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده است.
حسین دهقانی ادامه داد: هم اکنون 4.99 درصد خانوار شهری و روستایی شهرستان مراغه از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند که این درصد بهره مندی، شهرستان مراغه را  از حیث گازرسانی،  به شهرستان سبز استان مبدّل نموده است.
وی با اشاره به پروژه های در دست اجرای این شهرستان اظهار داشت: علاوه بر پروژه افتتاحی، گازرسانی به 10 روستای دیگر نیز با پیشرفت مطلوبی در دست اجرا بوده و به زودی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
رئیس اداره گاز شهرستان مراغه در تأکید به اهالی محترم روستاهای بهره مند شده از گاز، تصریح کرد: گاز نعمت الهی بوده و مهم ترین نقش در آسایش، رفاه و توسعه صنعت کشاورزی در روستاها را داشته و وظیفه ما در قبال این نعمت، استفاده درست و ایمن از گاز طبیعی و مدیریت مصرف آن بوده تا در سایه دقت به خطرآفرینی گاز در صورت سهل انگاری و رعایت نکات ایمنی در مصرف، این نعمت الهی گرمابخش خانه های روستایی باشد.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh