آمار بازدید
امروز:
65
ديروز:
2556
ماه:
48839
سال جاری:
875384
كل:
3752350
تاریخ : يکشنبه 17 اسفند 1399
کد 715

همزمان با روز درختکاری انجام شد:

کاشت 320 اصله نهال در ایستگاه گازرسانی شهرستان جلفا

همزمان با 15 اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، 320 اصله نهال در محل ایستگاه CGS هادی شهر و گلخانه گاز در شهرستان جلفا کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت گاز با اعلام این خبر گفت: این اقدام حسنه در راستای عمل به مسؤولیت های اجتماعی و حفظ محیط زیست و افزایش رضایت همسایگان ایستگاه گازرسانی با ایجاد فضای سبز به متراژ  5600  متر مربع انجام گردیده است.

سیّد نوح نبی افزود: خوشبختانه شرکت گاز از شرکت های پیشرو در موضوع حفظ محیط زیست بوده و با تدابیر و راهکارهای اتخاذی در راستای توسعه منابع طبیعی تلاش نموده و ماحصل این تلاش ها کسب رتبه های برتر در بین دستگاه های اجرایی حامی محیط زیست در استان می باشد.    

وی با اشاره به بخشی از اقدامات این شرکت در حفظ محیط زیست اظهار داشت: توسعه فضای سبز، کاشت درخت، ایجاد پویش هر کارمند یک درخت، برگزاری مسابقه عکس از روز درختکاری و ...  از مهم ترین اقدامات این شرکت در حفظ محیط زیست استان می باشد.

رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت با اشاره به رویکردهای ویژه در حوزه محیط زیست، تصریح کرد: ان شاءا...  در سال آتی، ادامه روند کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و اختصاص بودجه مدیریت کربن و انرژی، مدیریت پسماندها و احداث جایگاه پسماند، احداث مابقی تصفیه خانه ها در ادارات، پایش و اندازه گیری آلاینده های زیست محیطی، معاینه فنی موتورخانه ها و افزایش فضای سبز شرکت از مهم ترین اولویت های اجرایی  در راستای حفاظت از زیست بوم استان خواهد بود. 

نظرات شما
captcha refresh