آمار بازدید
امروز:
727
ديروز:
1897
ماه:
42219
سال جاری:
871632
كل:
3741840
تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399
کد 721

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

مشارکت بالای کارکنان در امور سازمان، مزیتی مهم برای نیل به بهره وری می باشد

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: مشارکت بالای کارکنان در امور سازمان، مزیتی مهم برای نیل به بهره وری می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی با اعلام این مطلب گفت: این شرکت از لحاظ میزان مشارکت جویی کارکنان در ارائه پیشنهادات سازمانی در رتبه مطلوبی قرار داشته و از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن، بیش از 12816 پیشنهاد توسط همکاران ارائه گردیده که گواه بر مشارکت بالای کارکنان در امور سازمان است.

وی ادامه داد: در این مدت، 1684 مورد از پیشنهادات مصوب همکاران، اجرایی گردیده و اجرای سایر پیشنهادات مصوب نیز تداوم دارد.

توحیدی با اشاره به مزیت های مهم پیشنهاد کارکنان در شرکت، اظهار داشت: نظام پیشنهادات علاوه بر ایجاد حس تعلق و تعهد سازمانی در کارکنان به عنوان افراد دخیل در تصمیمات سازمانی، با بهبود فرآیندهای اجرایی منجر به صرفه و صلاح شرکت گردیده و کاهش چشمگیر هزینه ها و راهکارهای نوین در اجرای امور را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اقدامات مهم شرکت در حوزه نظام پیشنهادات تصریح کرد: ارزيابي عملكرد كميته هاي بررسي كننده پيشنهادها و ارزيابي عملكرد كاركنان پيشنهاد دهنده در تمامي بخش ها و تقدير از كميته ها و پيشنهاد دهندگان برتر در مراسم برگزار شده، پرداخت پاداش به پيشنهاد دهندگان برتر درطول سال، اجراي طرح نظرسنجي از كاركنان در خصوص عملكرد نظام پيشنهادات و اقدامات مربوط به عارضه یابی و رفع عارضه هاي شناسايي شده و نیز تقويت نقاط قوت شناسايي شده و... از مهم ترین رویکردهای اجرایی نظام پیشنهادات در سال جاری بوده است.

نظرات شما
captcha refresh