آمار بازدید
امروز:
166
ديروز:
1499
ماه:
60017
سال جاری:
876814
كل:
3784207
تاریخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1400
کد 732

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

اعتلای نظام ارتباطات مؤثر، زمینه ساز کارایی روابط عمومی خواهد بود

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: اعتلای نظام ارتباطات مؤثر، زمینه ساز کارایی روابط عمومی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی ضمن تبریک این روز به تمامی فعّالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی افزود: روابط عمومی پویا و استراتژیک، یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار می باشد که مسؤولیت خطیری در فرآیند تصمیم‌گیری مدیران و شناخت افکارعمومی به عهده دارد.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در ارتقای جایگاه روابط عمومی تصریح کرد: ارتباط و تعامل با رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی، یک اصل مهم در پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردمی می باشد.

توحیدی در ادامه از همکاری و تعامل مطلوب اصحاب قلم و رسانه در انعکاس و شفاف سازی عملکرد اجرایی سازمان، تشکر نمود و اظهار داشت: واضح است تعامل و همکاری روابط عمومی با خبرنگاران و اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف سازمان مهم و تعیین کننده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان ابراز امیدواری نمود: ارتباطات سازنده روابط عمومی و شناسایی نیاز ذینفعان، زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر را فراهم نموده و شاهد جلب رضایت مردم به عنوان هدف غایی سازمان باشیم.

نظرات شما
captcha refresh